He Gozer! Vertel mij: Wat is met die rok?

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
w-sure

Re: He Gozer! Vertel mij: Wat is met die rok?

Bericht door w-sure »

ik heb de foto geupload naar de site. de foto is nu ook mijn avatar geworden.
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

Ziet er prachtig uit man, echt top !
w-sure

Bericht door w-sure »

Dank je RokSter.

Ik ben gisteren in de trein naar Maastricht geweest. Niet in deze outfit maar in een andere, die 'kilt-achtige' staat ook in de map onder 'werkkleding'. Nauwelijks reacties in de trein gehad, hoewel het enorm druk was en ik op een overvol balkon zat. Een paar meiden zaten wat te giebelen en toen ik op het station liep hoorde ik zeggen, oh hij heeft nu weer een broek aan.

Helaas, inderdaad. Mijn vriendin was al eerder naar Maastricht gegaan en we gingen daar wat bekenden van haar opzoeken die ik grotendeels nog niet kende. Ze vond het niet zo leuk als zij mij bij eerste kennismaking meteen in rok zouden treffen. Dan zou dat alles zijn wat ze zouden onthouden. Zij heeft daar 13 jaar gewoond, dus zij kent daar veel meer mensen dan ik.
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

Prachtig toch. Ja ik kan mij daar wel wat bij voorstellen, dat ze dat dan even liever niet heeft, maar misschien komt het toch weleens ter sprake. En kan je het wel doen. Misschien eens een visje op een subtiele wijze uitgooien ?
Wiha
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Wiha »

Hardstikke goed Wichor. Gedurfd om met deze korte rok en zwarte panty buiten te lopen. Ga zo door. Je had het er over dat je in de trein een soort gelijke outfit aanhad maar je later omkleedde ivm dat je vriendin je zo niet wilde voorstellen bij mensen die ze daar kende. Houd dit in dat je vriendin zo ook wel met jou op straat loopt als jij een rok draagt?
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
w-sure

Bericht door w-sure »

Ja ze loopt wel met mij over straat, maar vindt het wel prettiger als er geen bekenden in de buurt zijn. We zijn een keer wezen wandelen op de hoge veluwe (het was stervens koud, want begin januari). Gelukkig had ik een panty onder mijn rok aangetrokken. We zijn toen ook bij een restaurantje wezen eten.

Ze is ook wel eens met me naar de supermarkt geweest toen ik een rok droeg. ze is heel begripvol. heb ik wel mee geboft.
Plaats reactie