outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Kortrokje

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Rik schreef: 26 mei 2024 16:38 Een beetje kleuriger vandaag zodat we de wolkbreuk kunnen counteren :o
kleurig.JPEG
Héél kort hé Rik...mooi hoor.. Maar niks voor mij , zo kort.. Ik kan er niet tegen dat mijn billen iets raken uitgenomen de stof van mijn jurk 👗 of mijn rok.....
Maar ik vind het wel mooi hoor..👍👍👍👍
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Kortrokje

Bericht door Kortrokje »

rnhls schreef: 28 mei 2024 11:21 Mijn nieuwste aanwinst.
Trui Hema
Rok Esprit
Panty Oroblu
Schoenen Graceland (vanHaren)
Mooi...👍👍
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Kortrokje

Bericht door Kortrokje »

Kortrokje schreef: 28 mei 2024 17:18
Rik schreef: 26 mei 2024 16:38 Een beetje kleuriger vandaag zodat we de wolkbreuk kunnen counteren :o
kleurig.JPEG
Héél kort hé Rik...mooi hoor.. Maar niks voor mij , zo kort.. Ik kan er niet tegen dat mijn dijen/billen iets raken uitgenomen de stof van mijn jurk 👗 of mijn rok.....
Maar ik vind het wel mooi hoor..👍👍👍👍
RobinWi

Bericht door RobinWi »

Trui Hema
Rok Esprit
Panty Oroblu
Super leuk!
Alex

Bericht door Alex »

Rik schreef: 28 mei 2024 09:56 …koffiekleurige hold-up steunkousen.
Gisteren was mijn rechter onderbeen danig gezwollen dat de pijn ondraaglijk werd (zwaar motorongeval in 2006) Daarom vandaag geen risico genomen en deze ochtend meteen de steunkousen aan…
De aanleiding is ongelofelijk vervelend, maar de kousen ogen best mooi! Dit zijn absoluut geen oma-steunkousen ;-)
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Alex

Bericht door Alex »

Trui Hema
Rok Esprit
Panty Oroblu
Erg stijlvol Rnhls!
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Kortrokje

Bericht door Kortrokje »

Trui Hema
Rok Esprit
Panty Oroblu
Mooie rok, en 👠 👠 Rnhls..
Groeten
Rik

Bericht door Rik »

Alex schreef: 29 mei 2024 07:25
Rik schreef: 28 mei 2024 09:56 …koffiekleurige hold-up steunkousen.
Gisteren was mijn rechter onderbeen danig gezwollen dat de pijn ondraaglijk werd (zwaar motorongeval in 2006) Daarom vandaag geen risico genomen en deze ochtend meteen de steunkousen aan…
De aanleiding is ongelofelijk vervelend, maar de kousen ogen best mooi! Dit zijn absoluut geen oma-steunkousen ;-)
Hoi Alex, het zijn de stay up steunkousen van Bota (Botalux) die ik via een thuiszorgwinkel bestel.
https://www.thuiszorgwinkel.be/nl/shop/ ... u/21074351
Ik bestel die in "donkerbruin" maat 6 want ik heb lange benen, ben 185cm.
Afbeelding
Dagelijks in rok, in de openbaarheid, boodschappen, dokter of tandarts, de autodealer, kortom, bij iedere gelegenheid, zelden nog broeken tenzij in de winter. Vrouwen lopen vaakst in broeken dus mogen mannen rokken dragen.
jaguar

Bericht door jaguar »

beer63 schreef: 27 mei 2024 18:47 Hallo jaguar, mooi jurk, ook mijn smaak, waar heb je die gekocht?
Sorry voor de late reactie. Vorig jaar in de najaarssolden gekocht in een lokale winkel.
jaguar

Bericht door jaguar »

Alex schreef: 27 mei 2024 08:42
jaguar schreef: 27 mei 2024 08:38 Sneakers, dunne stay-up nylons en niet al te lang zwart jurkje met wit motiefje erin.
Vind je het gek dat je geen commentaar krijgt? Staat je geweldig!
Ik zou willen dat ik zo’n figuur had!
Hahaha, niet overdrijven he Alex! :D Maar toch bedankt voor het compliment hoor!
Plaats reactie