Mooi ..
outfit van de dag
Re: outfit van de dag
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Mijn rok gisteren en vermoedelijk ook vandaag als ik weg ga..
- Bijlagen
-
- BlurPhoto1716668822549~2.jpg (39.16 KiB) 4782 keer bekeken
-
- BlurPhoto1716668843313~2.jpg (36.3 KiB) 4782 keer bekeken
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Een beetje kleuriger vandaag zodat we de wolkbreuk kunnen counteren

Dagelijks in rok, in de openbaarheid, boodschappen, dokter of tandarts, de autodealer, kortom, bij iedere gelegenheid, zelden nog broeken tenzij in de winter. Vrouwen lopen vaakst in broeken dus mogen mannen rokken dragen.
Oh, jouw jurkje is ook best kort en strak! Nice
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
@rik en rené : bijzonder geslaagde outfits. proficiat.
@kortrokje : die jeansrok gaat je geweldig goed af : super !!
@Alex : ik gaf je hoger al commentaar
Gisteren wandeling gemaakt zo beetje tussen de buien door.
Vertrokken met enkel het jurkje maar ik had wel het truitje mee als back-up en dat was nodig.
Dat weer toch he, wanneer wordt het wat stabieler ?
Sneakers, dunne stay-up nylons en niet al te lang zwart jurkje met wit motiefje erin.
Geen enkele opmerking gekregen hoewel ik toch wel heel veel mensen ben tegengekomen, zelfs niet van de vriendelijke dame die de foto nam.
Vertrokken met enkel het jurkje maar ik had wel het truitje mee als back-up en dat was nodig.

Sneakers, dunne stay-up nylons en niet al te lang zwart jurkje met wit motiefje erin.
Geen enkele opmerking gekregen hoewel ik toch wel heel veel mensen ben tegengekomen, zelfs niet van de vriendelijke dame die de foto nam.
Vind je het gek dat je geen commentaar krijgt? Staat je geweldig!
Ik zou willen dat ik zo’n figuur had!
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Ja thanks jaguar... Mooie jurkjaguar schreef: ↑27 mei 2024 08:38 @rik en rené : bijzonder geslaagde outfits. proficiat.
Vertrokken met enkel het jurkje maar ik had wel het truitje mee als back-up en dat was nodig.![]()
Geen enkele opmerking gekregen hoewel ik toch wel heel veel mensen ben tegengekomen, zelfs niet van de vriendelijke dame die de foto nam.zwart jurkje met motief.jpg
Groeten..
Hallo jaguar, mooi jurk, ook mijn smaak, waar heb je die gekocht?
Vandaag een geruite jurk van "Jessica" met koffiekleurige hold-up steunkousen.
Gisteren was mijn rechter onderbeen danig gezwollen dat de pijn ondraaglijk werd (zwaar motorongeval in 2006) Daarom vandaag geen risico genomen en deze ochtend meteen de steunkousen aan terwijl er nog geen zwelling was. Tja, die ongemakken geraak ik zelfs na al die jaren niet kwijt, soms de indruk dat het erger wordt met ouder worden
Gisteren was mijn rechter onderbeen danig gezwollen dat de pijn ondraaglijk werd (zwaar motorongeval in 2006) Daarom vandaag geen risico genomen en deze ochtend meteen de steunkousen aan terwijl er nog geen zwelling was. Tja, die ongemakken geraak ik zelfs na al die jaren niet kwijt, soms de indruk dat het erger wordt met ouder worden

Dagelijks in rok, in de openbaarheid, boodschappen, dokter of tandarts, de autodealer, kortom, bij iedere gelegenheid, zelden nog broeken tenzij in de winter. Vrouwen lopen vaakst in broeken dus mogen mannen rokken dragen.
Mijn nieuwste aanwinst.
Trui Hema
Rok Esprit
Panty Oroblu
Schoenen Graceland (vanHaren)
Trui Hema
Rok Esprit
Panty Oroblu
Schoenen Graceland (vanHaren)
Laatst gewijzigd door rnhls op 25 okt 2024 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.