outfit van de dag
Re: outfit van de dag
@Daantje,
Ga je ook zo buiten?
Ga je ook zo buiten?
Ik nu een jurk .. Maar thuis een rok en trui.. maar als ik buitenkom graag een jurk.... Nu een Jeansjurk die ik regelmatig neem...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
dagje verlof : dit is de outfit voor vandaag.
eens een achterzicht voor de verandering.
Ik vind de rits wel heel mooi in de rok.
eens een achterzicht voor de verandering.

Ik vind de rits wel heel mooi in de rok.
Heel mooi, en die hakken ook! Daar wil ik wel meer foto’s van zien!
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Ga je ook zo buiten. Bedoel wel Direkt van thuis uit
Nou, Marpie heeft er de benen voor en hij heeft al eens aangegeven dat ook hij prima op hakken loopt. Ik hoop dus dat hij dat doet!
@marpie waar komt het rokje en waar de schoenen vandaan?
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…