Camille schreef: ↑22 nov 2023 09:47
Laat iedereen eens doen wat hij wilt. Zo zagen
Iedereen doet wat hij wil hé Camille, dit is een forum waar men reacties kan zetten, da's niet zagen hé... Men is ook niet "verplicht" om dit allemaal te lezen hé .. Men doet wat men wil zoals u zegt ..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Camille schreef: ↑22 nov 2023 09:47
Laat iedereen eens doen wat hij wilt. Zo zagen
Er wordt hier niet gezaagd maar opinies gedeeld, suggesties, tips....
We gaan ook geen rekening houden met een reactie van iemand zonder avatar
Dagelijks in rok, in de openbaarheid, boodschappen, dokter of tandarts, de autodealer, kortom, bij iedere gelegenheid, zelden nog broeken tenzij in de winter. Vrouwen lopen vaakst in broeken dus mogen mannen rokken dragen.
Daantje schreef: ↑29 nov 2023 09:53
Nieuw op dit form maar wat fijn
Hier mijn outfit van vandaag
Welkom, en dat ziet er piekfijn uit!
Ik ben benieuwd naar je verhaal! Heb je je al voorgesteld op ‘wie ben ik’?
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Mooi.. Mooie rok... Zijn dat panty's of een legging daaronder? Oh ja, welkom.. Was ik nog vergeten...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Mooi.. Mooie rok... Zijn dat panty's of een legging daaronder? Oh ja, welkom.. Was ik nog vergeten...
Een panty 100 den
En overknee boots
Aah ok