Subforum Freestyle Fashions op Skirtcafe.org

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
RokSterNL
Beheerder

Subforum Freestyle Fashions op Skirtcafe.org

Bericht door RokSterNL »

Op dit forum ben ik dus ook lid.

Als je op de link klikt kun je zien dat zijn bij de subfora een Freestyle Fashions subforum hebben. Het lijkt mij niet zo'n gek idee als wij op dit forum ook zoiets zouden hebben. Speciaal voor de mannen die meer willen dan alleen maar een rok.

http://www.skirtcafe.org/forums/index.php
treintje

Re: Subforum Freestyle Fashions op Skirtcafe.org

Bericht door treintje »

"Freestyle fashion"
"Discussion of fashion elements and looks that are traditionally considered somewhat "femme" but are presented in a masculine context."

Aardig om te zien dat ook daar de de term "vrouwelijk" weer in de omschrijving opduikt.

Het is een term die veel breder gaat dan rokken alleen.
Ook skinny jeans, leggings, tunieken, jurken, hotpants, kuitbroeken, etc. vallen onder de noemer freestyle fashion, maar bijv. ook allerlei soorten schoenen, laarzen, hakken, e.d. kunnen daaronder vallen. Vrije stijl, immers. Op zich zou zo'n rubriek wat mij betreft best een welkome aanvulling zijn, omdat ik sommige van die dingen in principe ook draag. Er onstaat dan wel weer een overlap met de rubrieken laarzen en panties.

Aan de andere kant moet je dit denk ik niet zien als de tegenhanger van de basic rokdragers, want dan wordt het m.i. al gauw de vergaarbak waar 80% van alle postings in terecht komen.

Ik zou hier wel iets voor voelen:

Basic rok of kilt
Rok++
Freestyle fashion

Aan omschrijvingen waag ik me niet meer :lol:
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

De suggesties die jij noemt, ja daar voel ik ook wel voor.

Ik heb inmiddels al wel de link van dit Engels/Amerikaanseforum aan Wiha doorgestuurd, en het hem voorgelegd.
jan

Bericht door jan »

Copyright Jan Reijman, heren!
Henry-L

Bericht door Henry-L »

jan reijman schreef:Copyright Jan Reijman, heren!
Sssst, Jan, zwijg stil ... ;) ... het is soms beter om iemand in de waan te laten dat het zijn idee is.
Het belangrijkste is dat dit idee ook daadwerkelijk uitgevoerd wordt.

;) Henry L
...
Plaats reactie