Op dit forum ben ik dus ook lid.
Als je op de link klikt kun je zien dat zijn bij de subfora een Freestyle Fashions subforum hebben. Het lijkt mij niet zo'n gek idee als wij op dit forum ook zoiets zouden hebben. Speciaal voor de mannen die meer willen dan alleen maar een rok.
http://www.skirtcafe.org/forums/index.php
Subforum Freestyle Fashions op Skirtcafe.org
Re: Subforum Freestyle Fashions op Skirtcafe.org
"Freestyle fashion"
"Discussion of fashion elements and looks that are traditionally considered somewhat "femme" but are presented in a masculine context."
Aardig om te zien dat ook daar de de term "vrouwelijk" weer in de omschrijving opduikt.
Het is een term die veel breder gaat dan rokken alleen.
Ook skinny jeans, leggings, tunieken, jurken, hotpants, kuitbroeken, etc. vallen onder de noemer freestyle fashion, maar bijv. ook allerlei soorten schoenen, laarzen, hakken, e.d. kunnen daaronder vallen. Vrije stijl, immers. Op zich zou zo'n rubriek wat mij betreft best een welkome aanvulling zijn, omdat ik sommige van die dingen in principe ook draag. Er onstaat dan wel weer een overlap met de rubrieken laarzen en panties.
Aan de andere kant moet je dit denk ik niet zien als de tegenhanger van de basic rokdragers, want dan wordt het m.i. al gauw de vergaarbak waar 80% van alle postings in terecht komen.
Ik zou hier wel iets voor voelen:
Basic rok of kilt
Rok++
Freestyle fashion
Aan omschrijvingen waag ik me niet meer
"Discussion of fashion elements and looks that are traditionally considered somewhat "femme" but are presented in a masculine context."
Aardig om te zien dat ook daar de de term "vrouwelijk" weer in de omschrijving opduikt.
Het is een term die veel breder gaat dan rokken alleen.
Ook skinny jeans, leggings, tunieken, jurken, hotpants, kuitbroeken, etc. vallen onder de noemer freestyle fashion, maar bijv. ook allerlei soorten schoenen, laarzen, hakken, e.d. kunnen daaronder vallen. Vrije stijl, immers. Op zich zou zo'n rubriek wat mij betreft best een welkome aanvulling zijn, omdat ik sommige van die dingen in principe ook draag. Er onstaat dan wel weer een overlap met de rubrieken laarzen en panties.
Aan de andere kant moet je dit denk ik niet zien als de tegenhanger van de basic rokdragers, want dan wordt het m.i. al gauw de vergaarbak waar 80% van alle postings in terecht komen.
Ik zou hier wel iets voor voelen:
Basic rok of kilt
Rok++
Freestyle fashion
Aan omschrijvingen waag ik me niet meer

We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
De suggesties die jij noemt, ja daar voel ik ook wel voor.
Ik heb inmiddels al wel de link van dit Engels/Amerikaanseforum aan Wiha doorgestuurd, en het hem voorgelegd.
Ik heb inmiddels al wel de link van dit Engels/Amerikaanseforum aan Wiha doorgestuurd, en het hem voorgelegd.
Sssst, Jan, zwijg stil ...jan reijman schreef:Copyright Jan Reijman, heren!

Het belangrijkste is dat dit idee ook daadwerkelijk uitgevoerd wordt.

...