Sieraden zijn lange tijd domein geweest van vrouwen. (en waren dat bij primitievere volkeren juist voor mannen) De jaren 60 en 70 werden gekenmerkt door onder andere de "flower power" en mannen gingen zich wat vrijer opstellen ten opzichte van uitbundigheid terwijl mannen eerder juist erg saai waren. (moesten zijn, en nu wederom!)
Het moet een fantastische tijd zijn geweest Jan.
Sieraden
Re: Sieraden
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Willi, Maar er is wel degelijk een Mac versie die heb ik in een programma 4 in 1. Bestaande uit Word, Excel, Powerpoint en Entourage de opvolger van Outlook Express. Dit is wel weer off topic. Dus we keren weer terug naar de sieraden.
Die heb ik ook Rokster. Deze programma's zijn echter 'aangepaste' versies voor het Mac besturingssysteem. Meer niet.
Die heb ik ook Rokster. Deze programma's zijn echter 'aangepaste' versies voor het Mac besturingssysteem. Meer niet.
Dit is nog even off-topic. Ik denk dat Willi Internet Explorer gebruikt heeft als browser voor zijn tekst. Die heeft geen spellingschecker. Overgaan op Mozilla Firefox. Gratis, sneller en wel met ingebouwde spelchecker en nog wat leukigheden.
Maar zag je in de 'flower power' periode meer mannen in rok?
Nee, dat niet. Het bleef bij de 'happy few' die bloemetjesgewaden en oosterse kaftans droegen. Het was de tijd van de koude oorlog en de dreiging van een nucleaire oorlog en dat was het vredelievende volk zat. No Nukes en Peace waren de gevleugelde woorden.
Ook het dragen van sieraden was toen helemaal ‘in’. Ook voor de man.
Ik gebruik Safari als internetbrowser, maar tik mijn teksten altijd eerst in Word en kopieer ze daarna naar het forum.
De spellingcontrole in Word werkt ‘meestal’ uitstekend.
Ik gebruik Safari als internetbrowser, maar tik mijn teksten altijd eerst in Word en kopieer ze daarna naar het forum.
De spellingcontrole in Word werkt ‘meestal’ uitstekend.