Regenrok

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
RokSterNL
Beheerder

Regenrok

Bericht door RokSterNL »

Via iemand deze informatie ontvangen over een rok die je kunt dragen over je gewone rok, naar ik vermoed als het hard regent.

http://www.rainmates.nl/Rainmates_producten.php#skirt
Bijlagen
Foto van de rok
Foto van de rok
RokSterNL
Beheerder

Re: Regenrok

Bericht door RokSterNL »

Ik zie wel dat het door 26 mensen op dit moment bekeken is geworden, maar geen enkele reactie.

Wil toch niet zeggen dat van die 26 kijkers, er geen enkel lid bij is die hier niet reageerd. Zoal gewoonlijk kennelijk geen interesse, ben ik ondertussen wel gewend hoe dat gaat. :evil:
Wiha
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Wiha »

....... Anderhalve dag. RoksterNL toch.

Goed een reactie.

Nee zo'n regenrok is toch niets voor mij. Doe mij maar een echte rok.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Jan/Jannette

Bericht door Jan/Jannette »

Het lijk veel op de fiets regenjas is namelijk ook lang en uitlopend aan de onderkant.
willi

Bericht door willi »

Beste Rokster, ik ben de hele dag weggeweest en zie nu pas je bericht.
Niet ongeduldig worden joh!

Een regenrok? Ik loop en fiets niet graag in de regen, dus heb ik 'm ook niet nodig.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
rokwens

Bericht door rokwens »

Hallo RokSter, je moet daar gewoon niet mee bezig zijn of iemand reageert of niet. Je levert je bijdrage , zeker genoeg, en dat is het voornaamste. Zij die het lezen, nemen het in zich op voor zover ze interesse hebben. Ik heb het ook even gelezen maar het komt me niet zo van pas want ik fiets weinig (wegens auto) en niet in de regen. Maar gisteren fietste ik toevallig wél in de regen en toen dacht ik aan jou posting want ik werd behoorlijk nat en en zo'n pak stof droogt niet zo snel.
Ik heb onlangs ook veel tijd besteed in het vertalen van enkele teksten Frans-Nederlands en dat lokte ook geen reactie uit.
Maar je moet ook rekening houden met de factor "tijd". Mijn tijd om met dit forum bezig te zijn is beperkt wegens vele andere activiteiten en daardoor mis ik misschien wel 30% van de postings. Als ik dan in de late uurtjes wél tijd heb, beperk ik me tot de postings van de dag zelf of de dag voordien. Dat is meestal al "stof" genoeg om te volgen of verwerken. Dus hou daar rekening mee. Misschien is dit voor anderen ook zo. Het is uiteraard ook logisch dat je gaat reageren op de elementen die je persoonlijk het meest aanspreken of tegenspreken en dan komt het andere soms niet meer aan bod. In een gezonde discutie is het ook zo dat je steeds voor-, en tegenstanders hebt. Dat maakt een onderwerp boeiend maar je moet er wel tegen kunnen dat niet iedereen gelijk gestemd is. Dat is democratie. En ja, er is ook nog leven (veel) buiten dit forum. Misschien heb jij te veel tijd om na te denken (piekeren) en zou je iets meer andere activiteiten kunnen inplannen. Sport, cultuur, muziek, sociale hulp, creativiteit, cursus volgen...Er is zoveel om te doen, zelfs gratis. Dit is in alle vriendschap gezegd hoor. Groetjes, Rokwens
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
ecokilt
Locatie: Tielt-Winge tussen Leuven, Diest, Aarschot, Tienen - Vlaams-Brabant

Bericht door ecokilt »

Het is heel leuk als er berichten gezet worden Rokster. Alleen heb ik de tijd niet om het even snel te volgen als het op dit forum gaat. Het lukt mij dezer dagen maar 1 of 2 keer per week om de postings te lezen.
masker

Bericht door masker »

een beetje late reactie, maar ik wou dat we vroeger van die regen rokken hadden gehad. Het is weliswaar niet vreselijk mooi, maar ik denk wel enorm praktisch. zeker beter dan je rok in een regenbroek proppen en hem helemaal verkreukelen.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
masker

Bericht door masker »

RokSter,
ik ben op zoek naar deze regenrok maar ben hem nog nergens tegengekomen. Heb jij hem toevallig al ergens gespot?
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
john

Bericht door john »

Ik denk dat je eens moet gaan kijken in een wat grotere fietsenwinkel. Daar waar ze ook de RainLegs verkopen.

John
Plaats reactie