Fantastic Man 09 spring summer 2009

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Wiha
Site Admin
Contacteer:

Fantastic Man 09 spring summer 2009

Bericht door Wiha »

Het blad "Fantastic Man" editie 09 spring summer 2009 heeft een aantal foto's van mannen in rok geplaatst. Ik heb deze foto's in het fotoalbum gezet onder 'Diversen'.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Jos

Re: Fantastic Man 09 spring summer 2009

Bericht door Jos »

dit lijkt een goede stap in de goede richting, Wiha.

Het wordt alleen tijd om de mannen om ons heen attent te maken op de mogelijkheden, die er ook voor hun zijn en niet alleen voor vrouwen, zoals bijvoorbeeld het verhaal van Ludwig, elders op het forum, dat wij mannen ongeinteresseerd zijn in mode, terwijl er, ook voor ons, mogelijkheden genoeg zijn.
een fervent rokdrager
Roktom
Contacteer:

Bericht door Roktom »

Mail het naar de kranten.
AD, Telegraaf, Metro, spits enz.
wie weet.
Nu zie ik nou even niet mijn buurman morgen in een rok lopen, maar goed het is te proberen.
Dus heren draag u rok in trots, laat Nederland zien de MANNENROK is er, en blijft.
Als vrouwen het kunnen, moeten wij het ook mogelijk kunnen maken.
jan

Bericht door jan »

Geweldige foto's, beste wiha! Dit is nou precies wat ik bedoel met 'echte' mannenrok.
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

Mooie ontwikkeling.
rokwens

Bericht door rokwens »

Prima gevonden. Eindelijk eens een objectieve reporter die de mannenrokken neit "even overslaat". Ik heb al vaak meegemaakt dat die zo bevooroordeeld zijn dat de alleen maar de outfits tonen waar ze achter staan. Als er toevallig enkele mannen in rok op de catwalk te zien zijn doen ze zelfs niet de moeite om het in beeld te brengen op TV.
Bij een eurovisiefestival was er eens een bassist in een lange zwarte rok. De vrouw die commentarieerde had het daar verschillende keren over (positief)
Zo is er nooit wat op tv geweest over de mannenrokken van Dries van Noten ( of heeft iemand dat ooit wel gezien ? )
maar dankzij een arikel in de Knack ben ik op de hoogte geraakt van wat er op de catwalk te zien was.
Zo zie je maar wat de kracht is van media.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
willi

Bericht door willi »

Natuurlijk, de media zijn de allesbeslissende factor in onze huidige maatschappij.
Als je die tegen hebt, ben je nergens. (Zie vriend Berlusconi in Italië die de media beheerst)
Overigens vind ik de getoonde modellen 'trutterig'. Zelfs voor mannen.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Plaats reactie