Opaque of transparant

Wat vind je van het dragen van panty’s met je rok of het dragen van panty’s algemeen.
Plaats reactie
Alex

Opaque of transparant

Bericht door Alex »

Zelfde rok, zelfde enkellaarsjes.
In outfit links met een 20 denier antracietkleurige panty en een antracietkleurige coltrui.
In outfit rechts met een 40 denier zwarte opaque panty en zwarte coltrui.

Ik vind zelf bij de zwarte coltrui de dkkkere panty en in geval van antraciet met dunnere panty mooier.
Wat is jullie voorkeur?
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
rnhls

Re: Opaque of transparant

Bericht door rnhls »

Ik ben het met je eens. Beide combinaties staan prima!
Januca

Bericht door Januca »

Alex,
Ik vind beide combinaties heel mooi,.
Alleen ik persoonlijk zou kiezen voor de dunnere panty. Van mij mogen je benen best gezien worden.
Alex

Bericht door Alex »

Januca schreef: 11 okt 2024 10:46 Van mij mogen je benen best gezien worden.
Hahaha dank je.
Een verkoopster bij M&S mode zei laatst ook al zoiets toen ik er deze spijkerjurk ging passen (ik droeg toen een glanzende dunne transparante bruine panty). Ik vond persoonlijk de jurk wat kort, maar zij vond het met mijn benen juist prima kunnen.
(Toch maar niet gekocht…)
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Plaats reactie