newmalefashion

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

newmalefashion

Bericht door jan »

New male fashion is al enige tijd een onuitputtelijke bron van veelbelovende modeontwerpers-in-de-dop met moderne mannenmode-ideeën waaronder natuurlijk ook rokken.
Je moet wel erg eigenwijs zijn om niet in te zien dat mannenrokken in de modewereld steeds meer gemeengoed worden; ofwel de beroemde olievlek.
Nu moet nog de hobbel worden genomen van het in de rekken krijgen bij de "normale" kledingketens voordat het algemeen doorbreekt.
Alle begin is moeilijk, maar als de modeontwerpers blijven doorzetten zal men er niet langer omheen kunnen.
In de nieuwste blog twee ontwerpen van Sergi Melkumyan; De bovenste rok is te smalletjes om behoorlijk mee te zitten maar de tweede is prima geschikt voor dagelijks gebruik. Zie foto.
sergi.jpg
Onderaan de pagina staan namen en kleine foto's die je ook kunt bekijken voor nog veel meer mode-ideeën.
Jan.
http://www.newmalefashion.blogspot.de/2 ... umyan.html

P.S.: Het model op de foto lijkt wel erg op Simon Keizer (van Nick en Simon). Als hij zó zou optreden zou ik wel kijken maar met het geluid uit!
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: newmalefashion

Bericht door Ricky »

Ziet er best goed uit deze rok.
Heel langzaam beginnen sommige winkels een poging te wagen om het te etaleren.
Stoere mannen dragen een rok
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: newmalefashion

Bericht door Ben »

Jammer alleen van het model. Rok kleding combinatie kan, de kerel die erin doet het niet voor zijn plezier. Hadden beter mij kunnen nemen. :D

Vooral de afbeelding dat hij met de rug naar de fotograaf staat, lijkt net alsof hij met zijn ziel onder de arm staat. Dat zijn vriendin het uitgemaakt heeft toen hij deze kleding aan haar liet zien. :D
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: newmalefashion

Bericht door beachlion »

Het maakt inderdaad een depressieve indruk. Het straalt niet echt de glamour uit van de catwalk. Op deze manier maak je de modezaken en warenhuizen niet warm voor mannen in rokken.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: newmalefashion

Bericht door jan »

Vrolijk kijkende modellen (op de catwalk) bestaan niet.
Ikzelf zie altijd de positieve kanten van dit soort modenieuws. Geloof me, je leeft prettiger als je alles in het leven positief beschouwd.
Als je in de foto's iets depressiefs ziet vind ik dat knap.
Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: newmalefashion

Bericht door Ben »

Dat ik op een andere manier naar foto's kijk, heeft te maken met mijn achtergrond als fotograaf. Mijn commentaar kwam dan ook meer vanuit een technische invalshoek. Ik neem aan dat de bedoeling van de foto is, om potentiële kopers over te halen dr getoonde kleding te laten kopen.

Bij het zien van deze afbeelding, krijg ik het gevoel dat het model in zak en as is en dat is niet zoals ik me zou willen voelen in dergelijke kleding. Het maken van een goede productfoto zit een hele strategie achter. Qua toegepaste belichting is het een goede foto, over de uitstraling val te twisten.

Snappie.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: newmalefashion

Bericht door jan »

Nee, want ik vind dit soort ontwikkelingen veelbelovend voor de toekomst van de mannenrok. Daarom plaats ik dit nieuws op dit forum en of de modellen stuurs kijken zal me worst wezen.
Voor wat betreft de (kwaliteit van de) fotografie zijn er misschien fotografieforums.


Jan.
Laatst gewijzigd door jan op 18 aug 2013 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: newmalefashion

Bericht door Ben »

Ik zou jou wel eens als mannenrok model willen hebben Jan. Volgens kijk jij veel vrolijker op een foto. Als je iets doet wat je echt leuk vindt, dan zie je dat meteen. Misschien ligt er nog een glansrijke carrière als model voor je in het verschiet. Ik had ook niet gedacht dat ik op mijn 50e nog model voor strings zou kunnen zijn. Als je wilt weten hoe dat eruit ziet verwijs ik je graag door naar het leden gedeelte van http://www.stringforum.nl Rokken en strings passen sowieso goed bij elkaar en veel dingen waar rok dragende mannen tegenaan lopen, zie je ook bij stringers.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: newmalefashion

Bericht door jan »

Met mijn benen kom ik niet verder dan een catwalk van 50 meter.
Laat dat maar aan jongeren over.
Strings zijn niet mijn ding en bovendien off topic.
Jan.
Laatst gewijzigd door jan op 18 aug 2013 12:10, 2 keer totaal gewijzigd.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: newmalefashion

Bericht door Ben »

Ik zal je niet vragen om over het spoor te balanceren, maar op een stoel zitten kun je toch wel?
Laatst gewijzigd door Ben op 18 aug 2013 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie