Onlangs was ik via internet op zoek naar een leuke rok en al zoekende bij Wehkamp viel mij het volgemde op:
Naar aanleiding hiervan contact gezocht met hun met de volgende vraag:
Vraag: als ik op zoek ben naar een rok of een jurk staat daar achter (dames)
Hebben jullie dan ook rokken voor heren ?
Ik heb ze in ieder nog niet kunnen vinden en draag dus nog steeds rokken voor dames
Vanmorgen kwam het antwoord:
Allereerst stel ik het zeer op prijs dat u interesse heeft in ons assortiment.
Helaas hebben wij momenteel geen rokken voor heren opgenomen in het assortiment. Het is mij ook niet bekend of en wanneer deze rokken op voorraad zullen komen en adviseer u onze website in de gaten te houden. U kunt er desgewenst ook terecht voor een geschikt alternatief.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een fijne dag.
Dat 'dames' staat er natuurlijk bij om onderscheid te maken tussen dames- en meisjesrokken.
Van zo'n volkszaak als Wehkamp kun je geen baanbrekende dingen verwachten, het gaat hun om de omzet(snelheid).
zoals jullie weten, schrijf ik met enige regelmaat naar winkels en postorderbedrijven om op die manier enige aandacht te blijven geven aan ons doel: de rok voor de man en zou het niet handig zijn, als deze gewoon in de winkel te krijgen is.
Moeten misschien meer mensen doen
Jos
De rok voor de man en zou het niet handig zijn, als deze gewoon in de winkel te krijgen is.
Moeten misschien meer mensen doen [/quote]
Ja zekers van wel.
zekers mogen de rokken voor de jongens/mannen in de winkels liggen.
Zoals ze het gewoon doen als bij de meisjes/vrouwen die zijn toch ook overal te koop.
Dan zullen ze wel al iets goedkoper worden als nu.
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.