YouTube - Les Jupes Pour Hommes
Re: YouTube - Les Jupes Pour Hommes
Ja Rokster: langzaam maar zeker komt het dichterbij; die rok voor mannen.
Het ziet er allemaal nog wat houterig uit, maar ook dat komt op den duur wel goed.
Het ziet er allemaal nog wat houterig uit, maar ook dat komt op den duur wel goed.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Leuk gevonden, Rokster, maar dit filmpje heb ik 3 jaar geleden al bekeken.
Leuk is wel dat rechts ons eigen Natuurmens te zien is.
Onze Franse zuster(?)organisatie HEJ is trouwens een leuke site met heel veel links en leuke foto's.
Onze Franse zuster(?)organisatie HEJ is trouwens een leuke site met heel veel links en leuke foto's.
Nou Jan, bedankt. Dat slaat weer de bodem uit mijn enthousiasme.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Helemaal met je eens.willi schreef:Ja Rokster: langzaam maar zeker komt het dichterbij; die rok voor mannen.
Ik kon het filmpje nog niet. Hij stond toch nog niet op het forum, toch ?jan reijman schreef:Leuk gevonden, Rokster, maar dit filmpje heb ik 3 jaar geleden al bekeken.
Toen ik internet en onze site had ontdekt ging ik natuurlijk verder kijken dan mijn neus lang is en ik heb talloze fimpjes bekeken en on-line mannenrokkenzaken ontdekt.
Het HEJ filmpje bevat bekende nep- en fashionkiltleveranciers als Utilikilt en 21stcenturykilts.
Het HEJ filmpje bevat bekende nep- en fashionkiltleveranciers als Utilikilt en 21stcenturykilts.
Laatst gewijzigd door jan op 12 apr 2011 07:56, 1 keer totaal gewijzigd.
het filmpje van HEJ kende ik ook nog niet, dat van Natuurmens ben ik eerder tegen gekomen, ik neem aan hier op het forum
Misschien moeten we meer filmpjes op youtube gaan zetten om meer bekendheid eraan te kunnen geven. Helaas is de groep mensen, die volledig uit de kast zijn, zo klein
Misschien moeten we meer filmpjes op youtube gaan zetten om meer bekendheid eraan te kunnen geven. Helaas is de groep mensen, die volledig uit de kast zijn, zo klein
een fervent rokdrager
@Jan: Zag ik ook dat er bekende namen voorbij kwamen.jan reijman schreef:Toen ik internet en onze site had ontdekt ging ik natuurlijk verder kijken dan mijn neus lang is en ik heb talloze fimpjes bekeken en on-line mannenrokkenzaken ontdekt.
Het HEJ filmpje bevat bekende kiltleveranciers als Utilikilt en 21stcenturykilts.
@Jos: Ik zou ook wel willen, maar ik heb tot op heden niemand die dan moet filmpen. Want als ik dat alleen moet doen wordt het zo amateuristisch.
Als je op Google ook maar iets intikt over mannenrokken krijg je aan de rechterkant een treinlading aan (meestal waardeloze) YouTube filmpjes te zien.
Zoektermen kunnen zijn: mannenrokken; rokken voor mannen; menskirts; skirts for men; men in skirts.
Vervolgens kun je er ook nog voor zetten; foto's van; video's van; en ga zo maar door.
Ook kun je zoeken op 'kilts', 'fashionkilts' en wat je maar kunt bedenken.
Zoektermen kunnen zijn: mannenrokken; rokken voor mannen; menskirts; skirts for men; men in skirts.
Vervolgens kun je er ook nog voor zetten; foto's van; video's van; en ga zo maar door.
Ook kun je zoeken op 'kilts', 'fashionkilts' en wat je maar kunt bedenken.