Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/242378/1 ... nirok.html
Studente vermoord om minirok
print rss - door Ronald (Djeez) op 13-04-2009 @ 21:22
Een 21-jarige studente medicijnen is in het Russische Sint-Petersbrug om het leven gebracht. Hoofdverdachte is haar uit Azerbeidzjan afkomstige vader. Hij zou haar hebben laten vermoorden omdat zij een minirok droeg.
Vijf dagen geleden waren er al twee mannen uit Azerbeidzjan opgepakt voor de moord op de jonge studente. Zij hebben bekend dat ze van haar vader een ton in roebels (2.300 euro) hadden gekregen in ruil voor de moord op de jonge vrouw. Volgens haar vader is het dragen van minirokken namelijk 'een zondiging tegen de nationale tradities'.
Voor de moord werd de studente op straat ontvoerd. Hierop werd zij naar een buitenwijk van Sint-Petersburg gebracht, waarna zij met een kogel in het hoofd om het leven werd gebracht.
FOK.nl / Nieuws / Studente vermoord om minirok
FOK.nl / Nieuws / Studente vermoord om minirok
- Bijlagen
-
- 090413_3926_minirokje.jpg (27.74 KiB) 5905 keer bekeken
Re: FOK.nl / Nieuws / Studente vermoord om minirok
Is dat een rok dan ? Ik zie toch meer een (dames)riem.
John

John
Jazeker dat is een super minirok, en kant aan de kousen.john schreef:Is dat een rok dan ? Ik zie toch meer een (dames)riem.![]()
John

Azerbeidzjan is moslimgebied. Meisjes uit deze streng conservatieve verwegistanlanden laten zich vaak helemaal gaan zodra ze zich in wat 'modernere' landen bevinden; ze weten dan geen maat meer te houden.
En laten we eerlijk zijn, dit 'minirokje' is toch geen kledingstuk meer.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Mijn vader zou gezegd hebben, een vijgenblaadje.willi schreef:Azerbeidzjan is moslimgebied. Meisjes uit deze streng conservatieve verwegistanlanden laten zich vaak helemaal gaan zodra ze zich in wat 'modernere' landen bevinden; ze weten dan geen maat meer te houden.