Zwemrok

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
RokSterNL
Beheerder

Zwemrok

Bericht door RokSterNL »

Ik zat er wel een grap over te maken, maar wie zou ik zijn om dat dan ook op te zoeken op internet.

Ik had het aan Jos ook al gemaild, en die was razend enthousiast :D

Het bestaat wel degelijk.

Klik maar op de link, en mocht hij niet meer werken, dan heb je hier de info. Jammergenoeg staat er alleen geen foto bij. Ik neem aan dat die rok in het kruis wel dicht is, anders krijg je van die onderwatergluurders. En om dan iets goed te zien heb heb je dan wel een duikbril nodig. :D
De site vermeld wel baby, maar ik neem aan dat die zwemrok voor volwassenen of jonge meisjes is.

ZWEMROK
(ref. G-168666)
Girls Mix n' Match, L-XL, 18-24 M, groen all over print of gestreept, 50+!UPF, nylon/lycra

» Nu bestellen
» op boodschappenlijst
» voorraad raadplegen
€ 12,50
incl. BTW
Bespaar tot 10% extra! Klik hier!

http://paradisio-belgium.com/html/bambo ... ?ID=433527
florek

Re: Zwemrok

Bericht door florek »

Een paar maanden geleden had ik bij de reddingsbrigade ook een "zwemrok"aan. Deze oefeningen reddend zwemmen moeten af en toe gekleed, vorig jaar had ik toen voor de verandering een lange spijkerrok aangetrokken. Het viel op zich wel mee.
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

Je kunt zelf ook van die nylonstof kopen, en als je handig bent zelf een rok maken. Zoniet dan heb je nog altijd de kleermaker waar je met de gekochte stof naar toe kunt gaan. Deze meten dan je taille en als ze eenmaal je taille omtrek weten dan bewaren ze die meestal. Dit voor als je nog eens voor een rok komt. Dan hoeven ze in principe niet opnieuw je taille op te meten. Ja of je moet aangekomen zijn. Ik denk wel dat er in zo'n zwemrok wel een binnenbroek zit, zodat het aan de onderkant wel gesloten is in het kruis.
john

Bericht door john »

Ik heb weliswaar geen echte "zwemrok" maar het zou er zomaar voor door kunnen gaan.
Het is een eenvoudige zwarte rok, die bij de Hema verkocht wordt bij de zwemkleding.
Uiteraard meer voor de mensen die niet in badpak of bikini naar het strandtentje willen gaan.

John
florek

Bericht door florek »

Je kunt ook een hockey of tennisrokje kopen, heb ik ook gedaan zwemt goed, alleen in chloorwater gaat de kleur snel achteruit.
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

Zelfs met kleding die bestemd is om mee te zwemmen, vervagen de kleuren zelfs. Ik heb dat met een een felgekleurde zwembroek ook gehad. Chloor is ook niet voor niets een bleekmiddel, al is het vermengd met water.
Plaats reactie