Op Koffie visite

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Jan/Jannette

Op Koffie visite

Bericht door Jan/Jannette »

Gisteren 2 april ben ik in rok op koffie visite geweest bij iemand die een week eerder bij mij in de bus zat. Zij heb een flinke bult op haar voor hoofd opgelopen omdat ik een noodstop moest maken. Zelf had ik niets maar ik werd wel van de bus gehaald was totaal over stuur van het gebeuren.Van de week nam zij contact met onze vestiging en ik had daar aangegeven dat als zij contact naam ik haar graag een bloemetje wou brengen. Zo gezegd zo gedaan. Nou is het zo dat ik privé alleen nog maar rokken draag dus ik in rok daar na toe werd er vriendelijk ontvangen het leuke was ze het heel leuk vonden om mij zo te zien.
Haar moeder die ook in de woonkamer zat (78 jaar ) dat gaf je haar niet zij moet je mij dan zien hoe modern ik gekleed ga en zo praten we nog een tijdje ook werden complimenten gegeven over mijn laarzen ze was er een beekje jaloers op omdat zij geen laarzen kon dragen vanwege te dikke kuiten.
Zo zie je maar als je gewoon je gevoel blijft volgen en je zelf blijft is er niets aan de hand over wat je aan heb of er uit zie deze mensen zijden ook je kan de verpakking veranderen maar niet de inhoudt en dat vond ik een mooie uitspraak.

Jan/Jannette
masker

Re: Op Koffie visite

Bericht door masker »

Wat lief van je dat je naar haar toe bent gegaan. ik ken zelf geen buschauffeurs die zo aardig zijn om zo met hun passagiers om te gaan.
verder natuurlijk helemaal top dat je zo ontvangen bent. zo zie je maar weer dat ook mensen op leeftijd heel modern en vrij kunnen zijn. Mensen die zo oud kunnen worden moet je koesteren.
Geweldig hoor.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Jan/Jannette

Bericht door Jan/Jannette »

Masker bedankt voor je reactie
Jos

Bericht door Jos »

ik ben het helemaal met masker eens. Ik geloof alleen niet dat ik in rok was gegaan, alleen om het risico te vermijden, dat het dan minder gewaardeerd zou worden.
Jammer voor jou, dat je niet ook op het werk een rok kunt dragen, zoals bij die duitse bierbrouwer.
een fervent rokdrager
Plaats reactie