Jammer dat je daar alleen een bepaalde faam voor moet hebben om dit ongestoord te kunnen doen in het openbaar.
Het is dat ik niet goed kan zingen, maar als ik dat kon, en wie weet zijn er hier mensen die wel echt goed kunnen zingen, dan konden we inplaats van onder andere een voormalige groep als Take That, Skirtzone of iets dergelijks als zanggroep van mannen op gaan treden in allerlei leuke rokken en dergelijke, die nu nog op de damesafdeling hangen. Dan had niemand er een probleem mee, want je bent bekend en zeker als je goede muziek maakt die een bepaalde jonge doelgroep aanspreekt, dan nemen ze die rok voor lief, want het gaat toch in eerste instantie om de personen. Dan vinden ze je ineens cool in een rok. Als onbekende ben je maar een excentriekeling.
Lenny Kravitz heeft de ballen
Re: Lenny Kravitz heeft de ballen
Jongens wat zitten jullie nog steeds beklemd tussen termen als vrouwelijke- en vrouwenkleding. Juist van jullie had ik verwacht daarmee afgerekend te hebben.
Gebruik deze termen toch alleen ‘onder voorbehoud’. In afwachting van betere, meer in overeenstemming zijnde met wat we willen bereiken.
Tenzij je natuurlijk ‘gezien wenst te worden’ als de man in vrouwenkleren.
Gebruik deze termen toch alleen ‘onder voorbehoud’. In afwachting van betere, meer in overeenstemming zijnde met wat we willen bereiken.
Tenzij je natuurlijk ‘gezien wenst te worden’ als de man in vrouwenkleren.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
oké, oke', androgynie noem ik voortaan tweeslachtigheid onder voorbehoud....
Goed zo!
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.