Castlefest

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
rokwens

Re: Castlefest

Bericht door rokwens »

Ha, er zat dus koffie in dat bakje ! Hopelijk was het waterdicht !
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
masker

Bericht door masker »

lolbroek of beter lolrok....
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

masker schreef:lolbroek of beter lolrok....
Geen onderbroekenlol, maar onderrokkenlol. Dat bestaat echt een onderrok en als je dan nog lol daarbij hebt ook, is dubbel zo lollig. :lol:
Jos

Bericht door Jos »

voor degenen, die geinteresseerd zijn om te weten hoe de leden van het duitse forum hebben gereageerd, de volgende link:
http://www.rockmode.de/index.php?topic=2734.0

compleet met diverse filmpjes over het hele gebeuren
een fervent rokdrager
masker

Bericht door masker »

Wat een geweldig verslag en fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft gehad.
Wat hij aangeeft dat er erg veel mensen in diverse kostuums en ook kilts/rokken rondlopen klopt idd. Het is daar ondoenlijk om een man op basis van een kilt/rok te spotten, vandaar dat ik hem ook niet heb ontdekt.
De muziek was fantastisch en ik heb dan ook de nieuwe CD van Omnia gekocht om thuis nog na te genieten.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Jos

Bericht door Jos »

masker, ik vond het al geweldig dat ik op hun site de link gevonden had en het leek mij daarom een uitstekende gelegenheid om elkaar nader te leren kennen. Helaas is dat dus niet gelukt, maar wel fraai inderdaad, dat zij een uitgebreid verslag hebben verzorgd. Ik zal eens proberen nader contact met een van hen te zoeken (hij moet ergens bij in de buurt over de grens wonen). In ieder geval wel gunstig, dat jij het duits blijkbaar voldoende machtig bent om het geheel te begrijpen. In het verleden heb ik wel eens uren zitten te vertalen, maar goed, dat is mijn probleem.
een fervent rokdrager
masker

Bericht door masker »

Het scheelt natuurlijk dat ik goed thuis ben in de fantasy wereld en ik veel namen van bands, kleding stromingen en zo meteen kan thuisbrengen.
Je zou eens kunnen vragen of deze mensen in september (18 en 19) naar de Elf Fantasy Fair in Arcen gaan. Dit Nederlandse festival richt zich vooral op de Duitste grensstreek. Als alles meezit ben ik er op 18 september weer met een groep vriendinnen.
Jos

Bericht door Jos »

ik heb de leden van het duitse forum attent gemaakt op de fair in Arcen en erbij gezet dat ons vrouwelijke lid van het forum er zeer waarschijnlijk ook naar toe zal gaan, net zoals zij ook in Lisse is geweest. Zie onderstaande link
http://www.rockmode.de/index.php?topic=2739.0
een fervent rokdrager
Plaats reactie