Castlefest

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Jos

Castlefest

Bericht door Jos »

ik kwam net op het duitse forum een link tegen over de Castlefest, een middeleeuws fantasy evenement in Lisse het komend weekend:
http://www.castlefest.nl/welkom.php

voor de geinteresseerden onder ons kan ik ook nog melden, dat twee mensen van het duitse forum er heen gaan, waarvan een uit Zwitserland in kilt en de andere woont bij mij vlak over de grens. Mocht er interesse zijn om contact te zoeken, wil ik wel als tussenpersoon op de fora optreden.
een fervent rokdrager
RokSterNL
Beheerder

Re: Castlefest

Bericht door RokSterNL »

Daar heb ik al eens eerder van gehoord.

Ligt wel redelijk bij mij in de buurt.

Misschien Masker daar wel naar toe ?
masker

Bericht door masker »

Ja natuurlijk ga ik daar naar toe. ik ga alleen dit keer met een vaste groep dus iets combineren zal wel lastig gaan.
Omnia gaat er een nieuwe cd presenteren en daar zitten wij dat weekend op te wachten. Ik denk dat er onder het omnia publiek wel een aantal mannen (jongens) zij die in rok staan te springen dus die 2 van het Duitse forum zullen er niet al te veel opvallen
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

Had ik gelijk dat onze Masker daar naar toe zou gaan. Kan je vooraf even bij mij een bakkie komen doen.

Ik weet niet hoe je daar naar toe gaat ? Rij je met iemand mee met de auto of gaan jullie met het Openbaar Vervoer ?

Als je met de auto gaat, ben je welkom om een bakkie te komen doen.

Ik hoor het wel.
Jos

Bericht door Jos »

masker en rokster, ik heb jullie net een foto gemaild van een van de duitse forumgasten (weliswaar helemaal uit Zwitserland). Zelf denk ik niet dat ik zelf ook kom, omdat ik alle kinderen (2 eigen + 1 vriend) thuis heb. Ik ben wel bezig om de andere duitse gast een keer bij mij uit te nodigen. Hij woont vermoedelijk slechts zo'n 25 km bij mij vandaan
een fervent rokdrager
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

Bedankt Jos. Maar ik ga er helaas niet naar toe. Had het alleen voor de sfeer weleens mee willen maken. Het geld speelt zoals gewoonlijk weer een rol. :(
masker

Bericht door masker »

RokSter, wees blij dat je zaterdag niet mee bent gegaan. Voor veel geld de hele dag in de regen lopen is niet heel erg bevorderlijk voor het humeur.

Ik heb natuurlijk best wel lol gehad, maar dan vooral omdat ik met een hoop forum vrienden ergens onder een afdak heb zitten kletsen en we naar optredens hebben gekeken. Voor degene die nog nooit eerder waren geweest was het minder leuk omdat bij alle kraampjes en eet tentjes iedereen onder de afdakjes aan het schuilen was en je daardoor niet echt veel van de fantasy en middeleeuwen markt kon zien.
Ik weet dat ik door een fotograaf ben gefotografeerd alleen heb ik de website nog niet ontdekt waar hij zijn foto's neerzet, als ik hem gevonden heb dan zal ik wel even een linkje of foto neerzetten.
De leden van het Duitse forum heb ik niet kunnen ontdekken want er waren meer mannen in rok en daarbij zaten de meeste mensen onder een regenjas of paraplu en dat is niet zo bevorderlijk voor de herkenning.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

masker schreef:RokSter, wees blij dat je zaterdag niet mee bent gegaan. Voor veel geld de hele dag in de regen lopen is niet heel erg bevorderlijk voor het humeur.

Ik heb natuurlijk best wel lol gehad, maar dan vooral omdat ik met een hoop forum vrienden ergens onder een afdak heb zitten kletsen en we naar optredens hebben gekeken. Voor degene die nog nooit eerder waren geweest was het minder leuk omdat bij alle kraampjes en eet tentjes iedereen onder de afdakjes aan het schuilen was en je daardoor niet echt veel van de fantasy en middeleeuwen markt kon zien.
Ik weet dat ik door een fotograaf ben gefotografeerd alleen heb ik de website nog niet ontdekt waar hij zijn foto's neerzet, als ik hem gevonden heb dan zal ik wel even een linkje of foto neerzetten.
De leden van het Duitse forum heb ik niet kunnen ontdekken want er waren meer mannen in rok en daarbij zaten de meeste mensen onder een regenjas of paraplu en dat is niet zo bevorderlijk voor de herkenning.
Het weer was bar en boos zaterdag. Iedere keer van die hoosbuien. Vooral zaterdagavond rond 17.00 uur kwam het weer met bakken uit de lucht zetten. Toen moest ik dienen in de kerk.

Dat maakt het niet echt gezellig. Je gaat per slot van rekening wel ergens naar toe om wat te zien, maar niet om de hele dag te moeten schuilen. Hoop toch voor je dat je nog wel wat van het festival hebt mee kunnen pakken.

Ben benieuwd of je er nog achter kunt komen wie de fotograaf was. We zien het wel als je het gevonden heb. Zo zie als er weer teveel mannen in rok lopen zijn ze daardoor al weer niet uit de grote groep te herkennen. Als maar een handje vol mannen in rok zouden lopen dan vergemakkelijkt dat het weer. Je had zeker geen tijd om hier voorafgaand een bakkie te komen doen, want ik heb er niets meer van je op gehoord. :D
masker

Bericht door masker »

we zijn 's ochtends al om 8.30 hier vertrokken en waren om 10.15 in Lisse om een kaartje te kopen. Als we nog op de koffie hadden moeten komen was het eerder ontbijten geworden :shock:

linkje naar foto staat in het foto topic :geek:
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

masker schreef:we zijn 's ochtends al om 8.30 hier vertrokken en waren om 10.15 in Lisse om een kaartje te kopen. Als we nog op de koffie hadden moeten komen was het eerder ontbijten geworden :shock:

linkje naar foto staat in het foto topic :geek:
Dan staat dat voor de volgende keer. Ik vind 10.15 uur nog een mooie tijd hoor. Niets mis mee als je rond die tijd bij mij was geweest. Ben toch rond die tijd al helemaal klaar.
Plaats reactie