geen reactie van liftster

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Rinus54

Re: geen reactie van liftster

Bericht door Rinus54 »

RokSterNL schreef:Dat is het enige geluk van je moeder Rinus, dat ze dat niet meer bewust is. Men zegt weleens voor de persoon die dementerende is die beseft het niet meer, maar voor de naasten is het erg, om te zien hoe iemand die eerst vol bij zijn/haar verstand was, en nu ineens niets of niemand haast meer herkend. Heb jij dat ook Rinus ?
Ja, absoluut. Dit is erg. Ik hoop later echt dat dit mij niet overkomt. Mijn vader is jaren geleden overleden na jaren te hebben geleden aan Parkinson, maar die man was in zijn hoofd tenminste nog in orde. Voor hem wilde het lichaam niet meer en kon hij zich niet uiten. Ook dat is verschrikkelijk om te zien. Maar nu praten met mijn moeder is wat zeggen in het luchtledige, een vraag waar ze van mij antwoord over heeft gehad stelt ze gerust over 2 minuten weer en dat herhaalt zich ettelijke keren.
RokSterNL
Beheerder

Re: geen reactie van liftster

Bericht door RokSterNL »

Rinus54 schreef:Ja, absoluut. Dit is erg. Ik hoop later echt dat dit mij niet overkomt. Mijn vader is jaren geleden overleden na jaren te hebben geleden aan Parkinson, maar die man was in zijn hoofd tenminste nog in orde. Voor hem wilde het lichaam niet meer en kon hij zich niet uiten. Ook dat is verschrikkelijk om te zien. Maar nu praten met mijn moeder is wat zeggen in het luchtledige, een vraag waar ze van mij antwoord over heeft gehad stelt ze gerust over 2 minuten weer en dat herhaalt zich ettelijke keren.
Dat heb ik al vaak gehoord, vandaar dat ik dat ook schreef.

Nu moeten we maar verder hier over praten als jij of iemand anders hier een topic over wil starten in het forum 'Off Topic', want dit onderwerp loopt nu al aardig off topic over het onderwerp waar het in wezen over begonnen is.

Ja, ik heb mij daar ook aan bezondigd op een gegeven moment. :D
Plaats reactie