Via Jos kreeg ik ooit een site van Weeronline over korterokjesweer.
Nu zag ik op de site van Weeronline dat ze ook korterokjesweer op Twitter hebben.
http://twitter.com/Korterokjesweer
Korterokjes weer van Weeronline op Twitter
Re: Korterokjes weer van Weeronline op Twitter
Nou, dat weten we dan ook weer. Wat hebben wij daaraan? Het gaat alleen over vrouwen die normaal niet uit de spijkerbroek te rammen zijn en nu ineens v r o u w e l i j k gaan doen. Only for women.
Even iets heel anders Rokster.
Wat was jij vriendelijk tegen dat stelletje etterbakken op die vrouwensite. Je bleef maar beschaaft reageren; ik kreeg er gewoon kromme tenen van. Nou, dat kon ik niet hoor. Ik heb alles uit de kast getrokken waar onze lieve Masker zo boos om werd. Dat gaf niet, want we zullen toch nooit met ze te maken krijgen en ik heb even mijn hart kunnen luchten.
Wat was jij vriendelijk tegen dat stelletje etterbakken op die vrouwensite. Je bleef maar beschaaft reageren; ik kreeg er gewoon kromme tenen van. Nou, dat kon ik niet hoor. Ik heb alles uit de kast getrokken waar onze lieve Masker zo boos om werd. Dat gaf niet, want we zullen toch nooit met ze te maken krijgen en ik heb even mijn hart kunnen luchten.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Ja, ik kan heel diplomatisch zijn, maar geef dan direkt wel mijn mening. Je hebt alleen denk ik nog niet mijn laatste reactie gezien. Die is duidelijk cynisch van aard. Ik schrijf wel dat deze niet hatelijk bedoeld is, maar in wezen trap ik ze op een diplomatieke wijze de grond in. Als je het nog niet gelezen hebt, dan moet je het zeker nog doen. Trouwens wij hebben ook recht op korte rokjes, en die draag ik ook, Alleen kan ik ze ook weer niet te kort gaan dragen, want mijn dijbenen zijn dik. Maar 45 centimeter gaat nog prima. Ik moest inwendig wel lachen zoals jij hen even te woord stond. Heel goed hoor willi. Trap ze maar waar je ze trappen kunt. Waar halen ze de brutaliteit vandaan. En die Joker, dat kan best weleens een echtgenoot zijn van 1 van die dames, ja weet jij veel.willi schreef:Nou, dat weten we dan ook weer. Wat hebben wij daaraan? Het gaat alleen over vrouwen die normaal niet uit de spijkerbroek te rammen zijn en nu ineens v r o u w e l i j k gaan doen. Only for women.
het was hier in ieder geval heerlijk rokjesweer vandaag.
Ik ga morgen op vakantie en wilde nog even wat geld pinnen voor onderweg. Het was er nogal druk en heb van medewachtenden twee hele leuke positieve reacties gekregen:
een van een jonge vrouw met kind van ca. 6 jaar, die het prima vond, dat ik een rok droeg en het met mij eens was, dat de hele mannenmode alleen maar zwart en somber en saai is. Zij reageerde alleen niet, toen we het erover hadden, dat veel vrouwen afhaken als het over hun eigen man in rok gaat.
een tweede kwam van een jonge zwart gekleurde jongeling van ca. 18 jaar, die vroeg, waarom ik een rok droeg. Ik vertelde van vrijheid van kleding, meer keuze en het draaggenot van een rok. Hij kon zich er iets bij voorstellen en wenste mij veel plezier.
Beiden vonden het mij goed staan.
Ik ga morgen op vakantie en wilde nog even wat geld pinnen voor onderweg. Het was er nogal druk en heb van medewachtenden twee hele leuke positieve reacties gekregen:
een van een jonge vrouw met kind van ca. 6 jaar, die het prima vond, dat ik een rok droeg en het met mij eens was, dat de hele mannenmode alleen maar zwart en somber en saai is. Zij reageerde alleen niet, toen we het erover hadden, dat veel vrouwen afhaken als het over hun eigen man in rok gaat.
een tweede kwam van een jonge zwart gekleurde jongeling van ca. 18 jaar, die vroeg, waarom ik een rok droeg. Ik vertelde van vrijheid van kleding, meer keuze en het draaggenot van een rok. Hij kon zich er iets bij voorstellen en wenste mij veel plezier.
een fervent rokdrager
Nou dan moet je eens op Vrouwenpower kijken. Daar denken ze er heel anders over. Ik heb het maar zoetjes gehouden, en heb nu gezegd dat ik ik op dat topic stop. Het wordt anders toch een eindeloze discussie. Ik heb Masker nog wel een pbtje vanochtend gestuurd, misschien kan zijn daar nog eens een keer haar zienswijze vertellen, om de dames daar te laten zien dat er ook vrouwen bestaan die wel positief tegenover een rokdragende man staan. De vrouwen op Vrouwenpower kunnen alleen maar praten over, stoer, mannelijk, geen panties, maillots, dameslaarzen. Dat is allemaal ut den boze. Ik heb een aantal foto's daar geplaatst van wat ik draag. Alleen die kilt draag ik haast nooit meer. Toch doe ik hem niet weg. Wat dacht je, die vonden ze het beste. Ja gek is dat niet, want dat is puur mannelijk en stoer. Eentje vroeg of ik nu niet meer terug kom daar. Ik heb maar gezegd van wel, maar wat heb ikdaar verder nog te zoeken. Over cosmetica, en verzorging hoef ik niet mee te praten, want dan ben je direct weer een 'wat' om maar niet te spreken over 'mietje'. Zuk soort vrouwen kunnen voor mij de pot op. Willi is nog wel actief dacht ik. Die heeft al hele felle tegenreacties gekregen. Daar zit ik niet op te wachten. Ik blijf lekker hier, dit is ons plekkie. en stekkie.Jos schreef:het was hier in ieder geval heerlijk rokjesweer vandaag.
Natuurlijk jos, ik wens je een hele fijne vakantie toe, en doe voorzichtig. Waar ga je naar toe ? Kom in ieder geval heelhuids terug in rok.
Ik verspil mijn energie ook niet aan een topic op een vrouwenforum.Waarom ook,om elk afzonderlijk individu te overtuigen?
Ik denk dat ze allang op de hoogte zijn van het feit dat er steeds meer mannen onbeperkte kleding keuze vrijheid willen,dit forum draagt er ook in belangrijke mate aan bij.
Ga dan niet opelk forum proberen mensen te laten zeggen,vind je mijn keuzes goed?
Er bestaat geen algehele waarheid,dit is mijn wereld niet,en zeker mijn samenleving niet.
Veel wijsgeren zijn het met ons eens,vooral uit het Boeddisme,en heb het al vaker benadrukt,je bent beide.Pas als je geestelijk zo ver bent dat je weet dat je V en M bent,ben je een compleet mens.
Ik denk dat ze allang op de hoogte zijn van het feit dat er steeds meer mannen onbeperkte kleding keuze vrijheid willen,dit forum draagt er ook in belangrijke mate aan bij.
Ga dan niet opelk forum proberen mensen te laten zeggen,vind je mijn keuzes goed?
Er bestaat geen algehele waarheid,dit is mijn wereld niet,en zeker mijn samenleving niet.
Veel wijsgeren zijn het met ons eens,vooral uit het Boeddisme,en heb het al vaker benadrukt,je bent beide.Pas als je geestelijk zo ver bent dat je weet dat je V en M bent,ben je een compleet mens.