Hij heeft wel de foto's van mijn brommer die in mijn computer staan gezien. Hij reageert nog echt als een jongen van die leeftijd. Ja en ik als 46 jarige kan daar heel goed mee overweg. Alleen was het niet de bedoeling dat we over mijn rok zouden praten. Dat kwam pas toen we even voor de deur buiten stonden, en hij zich naar mij keerde om iets te zeggen. Toen viel het hem kennelijk pas op. Het zou ook zo kunnen zijn geweest, dat hij het al eerder gezien had, maar er nog niet direkt over durfde praten. Dat kan ik dus niet traceren. Ik weet wat ik aan hem heb, en hij aan mij. Ik zal echt voor hem die rok niet uit laten. Ik zeg, als hij komt, mits ik natuurlijk netjes gekleed ga, en het stoort hem. Dan blijft hij maar weg. Zo niet, dan weet ik het nu wel, en hoeft hij dat niet iedere keer tegen mij te zeggen.Jos schreef:Als ik het hele verhaal goed interpreteer, is hij eigenlijk bij jou gekomen om te praten over jou in rok (het hele verhaal over de brommer komt niet meer terug).
Hij maakt een moeilijk begin (heb je nu weer een rok aan), jij geeft niet op (wordt zelfs boos) en uiteindelijk lijkt het erop, dat jullie eruit zijn gekomen.
Het is een hele ervaring voor jullie allebei, waarbij de communicatie in de toekomst behulpzaam kan blijken
Heb je nu weer een rok aan ?
Re: Heb je nu weer een rok aan ?
Je hebt het helemaal begrepen, Rinus. Zo denk ik er ook over. Ik zie hem niet snel met mij zo over straat lopen. Daar ben ik dan ook niet rauwig om. Ik zou mij dan niet opgelaten voelen. Nee hoor, ik loop dan net zo ontspannen als dat ik met iemand loop die er geen moeite mee heeft. Ik denk, als iemand met mij mee loopt dan heeft deze er geen problemen mee, anders ga je niet mee.Rinus54 schreef:Hoi RokSter,
Dat is inderdaad een heel uitgebreid verhaal, precies zoals dit zich van minuut tot minuut bij je afgespeeld heeft. Gezien reacties zoals jij ze noemt vraag ik mij inderdaad ook af of zo'n jongen probleemloos met jou over straat zal gaan. Raar eigenlijk, zo'n jonge jongen, die zou in deze tijd toch wel wat gewend moeten zijn, je ziet tenslotte wat figuren over straat gaan, dat bedoel ik niet verkeerd, maar in deze tijd kan alles in feite. Maar goed, ik hoop dat het echt uit is gepraat tussen jullie. Het is meestal zo dat degeen die zich er het meeste aan stoort het meest heeft gezien van je. Want stoort het je, dan valt het je op. stoort het je niet, dan zie je het misschien wel niet eens.
ik heb intussen wel al een aantal keren over je stuk gedacht en ik vind eigenlijk dat deze jongen heel erg brutaal en onbeschoft is door zo een opmerking te maken over het rokken dragen. Het kwam op mij een beetje vijandig over.
Jouw reactie om met hem in discussie te gaan is natuurlijk heel goed want op diie manier kun je dingen uit spreken en onderliggende problemen oplossen.
Ik vraag me af als iemand zo opmij zou reageren als ik bv een kolbert aan zou hebben, ik denk dat ik dan uit mijn vel zou springen zoals wel in mijn karater zit.
Jouw reactie om met hem in discussie te gaan is natuurlijk heel goed want op diie manier kun je dingen uit spreken en onderliggende problemen oplossen.
Ik vraag me af als iemand zo opmij zou reageren als ik bv een kolbert aan zou hebben, ik denk dat ik dan uit mijn vel zou springen zoals wel in mijn karater zit.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak