Bron: http://www.sevendays.nl/artikel/182570
Ik kwam toevallig dit artikel tegen op internet.
Heb ook mijn reactie gegeven. In figuurlijke zin zakt mijn rok af van de absurde reacties die hier weer gegeven worden. Als ik dus verder lees, moet ik mijn rok haast al zelf naar beneden doen, om vervolgens snel naar kamer 100 te gaan, anders hou ik het niet meer.
Ik zou alle actieve leden van het rok voor mannenforum wllen vragen hier ook een tegenreactie te plaatsen.
Je kunt hiervoor klikken op de link die ik hierboven geplaatst heb van het desbetreffende artikel.
Hieronder heb ik vet en cursief gedrukt de tekst waar het artikel mee begint gekopieerd.
Vet of vaag: een rok voor mannen
De meeste meiden dragen tegenwoordig gewoon broeken en sneakers. Maar jongens die een rok of jurk dragen zie je niet zo vaak. H&M en een aantal andere grote modebedrijven brengen dit seizoen een rok voor mannen in de collectie. - Door Yoka Gosselink
Als je niet all the way durft, zijn er ook nog alternatieven die op een rok lijken, Wat dacht je van blouses tot op de knie en wijde korte broeken met een zeer laag kruis.
Vet of vaag: een rok voor mannen
Re: Vet of vaag: een rok voor mannen
Het artikel, en de reacties daarop, is al erg oud. Maart. Ik ben bang dat de 'foute' inzenders dit niet meer herlezen. Die spuien hun gal intussen ergens anders. Jammer
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.