duits forum

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
florek

duits forum

Bericht door florek »

Is er iemand al aangemeld op dit forum : http://forum.maennerrock.eu? Zelf heb ik het al een paar keer geprobeerd om me aan te melden; helaas lukt het niet...

Florek
RokSterNL
Beheerder

Re: duits forum

Bericht door RokSterNL »

Ik heb het volgens mij ooit jaren geleden geprobeerd, en met hetzelfde resultaat.

Ik heb nu nog eens gekeken, en wederom als je op registrieren klikt, krijg 'Weiter' te zien. Wanneer je daar op klikt, wordt mijn e-mailprogramma geopend. Het werkt dus nog steeds niet.

Je kunt je dan beter aanmelden op: http://www.rockmode.de/

Dit is een gelijkwaardig forum zoals ons rok voor mannenforum.
Jos

Bericht door Jos »

als je je aanmeldt voor registratie krijg je eerst een klein schermpje, waarin het volgende staat:

als StammPoster anmelden
Hallo, Du möchtest in diesem Forum als Stammposter schreiben. Dann übermittel bitte nur auf diesem Weg dem Forenmaster Deine Wünsche. Schreibe Deinen StammposterNamen eine Farbe und ein Passwort in folgende Felder.

Vertaald: je wil postings op dit forum plaatsen. Maak dan langs deze weg je wensen aan de moderator kenbaar. Schrijf je naam (die zichtbaar wordt op het forum, een kleur en een wachtwoord in de volgende velden
Klik nu op <weiter...>
Nu wordt jouw email programma geopend en kun je gegevens, zoals boven gevraagd, invullen

Het werkt dus allemaal tot zover. Ik ben hier gestopt, omdat ik me op dit moment hier niet wil aanmelden.
Wat ik wel heb gezien, dat een van de moderatoren (Karli) van het forum: rockmode.de hier ook actief is.
een fervent rokdrager
john

Bericht door john »

Ik heb de schermen die jij noemt nooit gezien. Wat wel een feit is dat je een minimaal aantal postings gedaan moet hebben om verdere toegang tot bijv. de foto-pagina te krijgen.

Ik kijk er regelmatig, maar ook weer niet dagelijks.

Mijn Nickname daar is John_NL (simpel hè)

John (zonder NL)
Jos

Bericht door Jos »

hallo John,

ik denk dat jij in de war bent met rockmode.de, daar ben ik ook al lang lid van met een aantal posting onder de naam Jos NL.
Maar wat ik hierboven beschrijf betreft het forum http://forum.maennerrock.eu, waar de problemen mee zijn om aan te melden.
een fervent rokdrager
john

Bericht door john »

Jos, mijn reactie betrof het rockmode.de-forum. Niet het maennerrock,eu.

Als ik op hun pagina kijk, lijkt het of het forum een poosje inactief is geweest, maar sinds kort weer live is gegaan.

John
Jos

Bericht door Jos »

het forum rockmode.de is dagelijks heel aktief, daar zouden wij jaloers op kunnen zijn. Alhoewel zij ook met veel onderwerpen aktief zijn, die niets met rokken te maken heeft. het andere forum (maennerrock.eu), waar het hier over gaat in dit topic, is veel minder aktief, maar ook daar zie ik zo geen onderbreking, er zijn de afgelopen maanden een aantal reakties geweest; waarvan een groot deel ook terug te vinden is op rockmode.de
Ik vind het wel apart, dat ik dit forum (maennerrock.eu) nog niet was tegen gekomen
een fervent rokdrager
Plaats reactie