In Munster zijn geen rokken

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Viqueen

Re: In Munster zijn geen rokken

Bericht door Viqueen »

Hoi Rinus,

Ik las dat jij een Oost E vrouw hebt getroffen.Ik ben daar jaren terug ook mee bezig geweest,en nu krijg ik weer de neiging om daar een vrouw te zoeken.

Ik zie bij hun profielen vaak open minded staan.Maar ik krijg de indruk dat ze ouderwets zijn,meer dan bij ons?Is dat ook zo,of vinden ze nog dat de man kostwinner moet zijn?

Met rokken is jouw vrouw dus wel open minded...en dat is een goed teken.

Ik kijk vaak op look for love,dat is een buro in Veendam en wel betrouwbaar denk ik.Wellicht dat ik tzt me daar weer ga aanmeldden.
Jos

Bericht door Jos »

ik denk dat het land van herkomst geen probleem hoeft zijn met het accepteren van een man die een rok draagt. Bij mij om de hoek woont een man, die met een russische (leeftijd 50+) is getrouwd en haar dochter woont sinds enige tijd ook bij hun. Zij hebben geen enkel probleem mee, dat ik rokken draag. Iets verderop in de straat woont een oud collega van mij, die (al heel lang) getrouwd is met een poolse. Beiden hebben ook geen probleem met mij en mijn rokken en zij kennen via de media de professor uit Breslau (zie link), die in rok en damesschoenen college geeft.
http://www.daserste.de/weltspiegel/beit ... sgx~cm.asp ...
een fervent rokdrager
Viqueen

Bericht door Viqueen »

Dat is op zich goed nieuws 8-)

De reden dat ik de vraag stel is dat ik tijden terug contact heb gehad met een advocaat,die veel scheidingszaken regelde met buitenlandse partners.

O.m. Russische vrouwen die zich moeilijk aanpasten,bv met de opvoeding van hun kinderen,dat moest beslist op hun manier.Vandaar dat ik me afvraag wat een russische vrouw met 'open minded ' bedoeld.Wellicht verstaan zij daar wat anders onder dan wij westerlingen...
Jos

Bericht door Jos »

Viqueen schreef:Russische vrouwen die zich moeilijk aanpasten
Je weet natuurlijk nooit uit wat voor de omgeving deze vrouwen komen, al zijn ze russisch, kunnen ze toch moderne denkwijzen hebben (in de grotere steden), in de meer achtergebleven gebieden zouden ze veel conservatiever kunnen zijn. Het blijft natuurlijk een feit, dat in de voorbeelden van mij, dat het niet gaat om hun eigen man. Net zoals bij ons kunnen er veel reageren: man in rok, prima, zolang als het de mijne maar niet is. Je kunt dit natuurlijk altijd erbij vertellen tijdens je eventuele zoektocht
een fervent rokdrager
Viqueen

Bericht door Viqueen »

Ja,daar heb je ook gelijk in.Als ik daar mee verder ga,zal ik het sowieso vertellen,openheid is essentieel in een relatie.
Plaats reactie