Fietstocht vandaag
Fietstocht vandaag
Hoi,
Ik ga straks rond 18h30 een fietstoch maken van cadzand naar breskens (uiteraard in rok). Ik parkeer onder de radartoren.
Zij die zin hebben om mee te gaan, kom gerust af...
groet,
Jo
Ik ga straks rond 18h30 een fietstoch maken van cadzand naar breskens (uiteraard in rok). Ik parkeer onder de radartoren.
Zij die zin hebben om mee te gaan, kom gerust af...
groet,
Jo
Re: Fietstocht vandaag
Ja en ik ben er vandaag op een mooie (1e) Pinksterdag op uitgetrokken. Zonder panty lekker de blote benen weer de vrijheid gegeven. Zalig overigens als je dan die wind onder je rok voelt waaien. Wat moeten de dames dat ook als aangenaam ervaren, niet dat gezweet van een broek. Aan de andere kant, misschien hebben zij het al niet eens meer door, omdat het voor hun gewoon is om een rok te dragen. Ben onderweg nog even lekker een half uurtje op een bankje gaan zitten om de benen wat te kleuren. Op dat bankje nam na een kwartier ook een echtpaar plaats. Ik zat stil te hopen op een reactie. Echter die bleef uit. Als ze al wat hadden willen zeggen, hadden ze ook al goedemiddag gezegd toen ze naast mij kwamen zitten. Misschien, hebben ze het nog niet eens gemerkt dat ik er ook zat. Dan zaten ze wel te slapen.
Bij thuiskomst nog even lekker op mijn landgoed 'RokSterNL'
in het zonnetje gezeten, om het voorzichtig bruinen nog even voort te zetten. Ik heb het er nu maar van gepakt, want als ik de weersverwachting mag geloven wordt het 2e Pinksterdag een stuk frisser en wisselvalliger. Dan heb ik dit al gehad.

Fijn hoor dat jullie zo van het weer hebben genoten 

kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Misschien vandaag nog een keer er op uit. 

Groot gelijk, het was inderdaad prachtig weer. Ik ben er de zondag ook op uit getrokken! s'avonds toen het wat frisser werd kort gerokt een tochtje gemaakt tussen de velden! Heerlijk!
Groet
Jo
Groet
Jo
maandagmiddag heb ik ook nog heerlijk een eindje gefietst in dezelfde redelijk korte spijkerrok. Vrijwel geen bekijks gehad. Het was voor mij de eerste in rok op de fiets en is heel goed bevallen 

een fervent rokdrager
Jo, ja het was zeker fantastisch, maar vandaag was het weer armoe, dus niet op de fiets geweest in rok. Had in dat geval dan toch maar even een broek aangetrokken. Wel wezen wandelen in rok.
Fijn om te horen Jos, dat jou eerste keer op de fiets je bevallen is. En ook het heerlijke gevoel ervaren van de wind die verkoelend onder je rok speelde ?
Fijn om te horen Jos, dat jou eerste keer op de fiets je bevallen is. En ook het heerlijke gevoel ervaren van de wind die verkoelend onder je rok speelde ?

het was nogal warm en dus ook weinig gemerkt van een verkoelend windje. Misschien moet ik de volgende keer wat sneller fietsenRokSterNL schreef:En ook het heerlijke gevoel ervaren van de wind die verkoelend onder je rok speelde ?

een fervent rokdrager
Ja, of op een bromfiets gaan zitten. Maar dan wel op zo'n scootermodel, zodat je geen tank tussen je hebt zitten. Ander gaat dat niet met een rok.