Maak je eigen rok...

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
soraya

Maak je eigen rok...

Bericht door soraya »

Hoi allemaal, ik heb weer een leuk idee gevonden op het internet, misschien hebben jullie hier wat aan ;)

http://www.cutoutandkeep.net/projects/c ... rts/page/7

Op de website van cut out and keep staan allerlei leuke voorbeelden met foto's hoe iemand een rok kan maken. Wie weet breng ik mensen op gedachten om zelf eens creatief aan de slag te gaan ;)

Dit was het dan maar weer, lieve groetjes van Soraya!

Afbeelding

Hier o.a. een voorbeeld hoe iemand haar jeans omtovert tot een rok... prachtig!
willi

Re: Maak je eigen rok...

Bericht door willi »

Leuk idee Soraya.
Een voordeel van het vermaken van een goedzittende broek is de blijvende pasvorm.
Ik denk erover om toch maar weer eens achter de naaimachine te kruipen.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder

Re: Maak je eigen rok...

Bericht door RokSterNL »

Hoi Soraya,

Leuk dat je met ons meedenkt. Helaas ben ik totaal niet handig met de naaimachine, dus is dit niet aan mij besteed. Maar voor de mannen die dat wel zijn is het een uitkomst.

Er was hier ooit zelfs een lid die zijn eigen rokken ontwierp en ook maakte. Helaas is hij al bijna 2 jaar geleden als gevolg van een noodlottig ongeval overleden. In 2006 was kiltair toen nog actief onder de naam op het andere forum Janinkilt aanwezig samen met zijn vrouw, die ook pro rok voor de man was, tijdens de televisie-opnamen van de Club van 100 van de RVU in het Nederlands Textielmuseum te Tilburg.
Plaats reactie