Vraag voor interview over Rokken voor mannen

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Jos

Re: Vraag voor interview over Rokken voor mannen

Bericht door Jos »

ik ben het eens met alle gemaakte opmerkingen door mijn vorgangers, vooral met rokwens.
Ik zou alleen nog willen toevoegen, dat de onderstaande tekst komt uit het boek van de duitse schrijver Gottfried Keller: Kleider machen Leute uit 1856

Kleding maakt de man!” gebaseerd op dit gezegde lukte het Friedrich Wilhelm Voigt, een werkloze schoenenmaker uit Duitsland, om zich voor een tijd als een hoge officier voor te doen door uit oude officierpakjes een eigen pakje in elkaar te knutselen.
een fervent rokdrager
Viqueen

Bericht door Viqueen »

Natuurlijk ben ik het ook met Rokwens eens.Wellicht is het een combinatie van factoren.

Maar eindconclusie blijft dat er zo'n ophef voor nodig is,van alle aardbewoners,het toont aan hoe onverdraagzaam mensen kunnen zijn.

Ik draag ook leggings,en dan wordt je al nagekeken,dus ik probeer steeds meer afstand te kweken tussen mij en de media,met hun standaard opvattingen.

Ik laat me niet meer kwetsen door mensen en media,of een artikel of wat dan ook.

Ik draag kleding omdat ik het mooi vind,en bepaalde kleding om mijn sexualiteit te beleven,puur voor mezelf,en dat laat ik me niet afpakken.Maar dat argument is ook niet wettelijk toegestaan blijkt wel,want alleen vrouwen mogen zich sensueel kleden.
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

Heb ik dan soms geen goed interview gegeven, omdat er toch door een aantal leden kanttekeningen gemaakt worden ?
willi

Bericht door willi »

Geouwehoer Rokster, dit artikel is prima!
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Jos

Bericht door Jos »

RokSterNL schreef:Heb ik dan soms geen goed interview gegeven
natuurlijk was het een goed interview rokster. het is meer hoe dingen in het artikel worden geplaatst en daar kun jij niets aan doen
een fervent rokdrager
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

Gelukkig, Willi en Jos.

Ik heb het bij maar naar eer en geweten gedaan.
Jan/Jannette

Bericht door Jan/Jannette »

Rokster het was gewoon een mooi interview en wat de andere dan zeggen dan moet je lak aan hebben.
Dan hadden zij het interview moeten geven maar dan geven ze niet thuis.
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

Zo is het !
Plaats reactie