Nieuw!
Vanochtend naar het winkelcentrum geweest; niet in een rok, maar in een andere, geheel nieuwe outfit. Een outfit die de bijzondere goedkeuring heeft van mijn vrouw en een aantal van haar vriendinnen.
Het betrof een in de etalage van CC tentoongestelde complete combinatie, bestaande uit een dikke, zwarte glanslegging (voelt aan als latex), een nauwsluitende gebreide tuniek(jurk) met col (in een gave groenachtig grijze kleur), een brede elastische zwarte riem met opvallende metalen sluiting en een paar zwarte laarzen.
Het geheel zag er buitengewoon fraai uit; maar wellicht voor een man nogal ongewoon. (Maar een legging is uiteindelijk tóch een broek)
Het venijn zat dan ook in die laarzen. Laarzen tot aan de knie, met een blokhak van 9 cm, die ik normaal onder een (zeer) lange broek draag, maar nu dus óver die legging.
Geen openlijke reacties gehad. Wel wat gevarieerde blikken.
• Drie Noord-Afrikaanse macho’s, waarvan er één tegen een paal liep tijdens het omkijken.
• Solistische boodschappendames en -heren zie je denken van ‘hé, wat excentriek!’, via ‘och, waarom niet!’, tot ‘nou, voor mij hoeft dat niet’.
• Solistische jonge dames zie je denken: ‘krijg nou wat!’.
Maar verreweg de meeste mensen zien gewoon niks!
Nieuwe outfit
Nieuwe outfit
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Re: Nieuwe outfit
Lijkt me nogal gewaagd Willi, maar blijkbaar kun jij dit nogal gemakkelijk dragen. Ik kan me voorstellen, dat jouw lange haren eraan toedragen, dat een aantal mensen niet eens doorheeft, dat je een man bent.
Helemaal geweldig, dat je vrouw en een aantal vriendinnen er achter staan.
Mijn dochter zei meteen, dat ze hoopt, mij niet zo over straat te zien lopen
Helemaal geweldig, dat je vrouw en een aantal vriendinnen er achter staan.
Mijn dochter zei meteen, dat ze hoopt, mij niet zo over straat te zien lopen
een fervent rokdrager
En begrijp jij nou dat dat mijn vrouw wél bedenkelijk kijkt, als ik in een 'rok' naar buiten ga?
Mooie outfit...is die glanslegging die je noemt,een soort tregging?Zo 1 heb ik ook,wel mooi maar mijn voorkeur gaat uit naar de gewone legging[zit ook een soort glans in] en vind ik erg mooi.
Verder het bekende verhaal,ik durf nog niet in een legging naar de winkel...maar hoe lang het ook duurt,de dag gaat komen dat ik me niks meer van de samenleving aantrek.Wij hebben net zoveel recht om ons mooi te kleden als de vrouw,word tijd dat die bekrompen vrouwen dat eens gaan inzien...
Verder het bekende verhaal,ik durf nog niet in een legging naar de winkel...maar hoe lang het ook duurt,de dag gaat komen dat ik me niks meer van de samenleving aantrek.Wij hebben net zoveel recht om ons mooi te kleden als de vrouw,word tijd dat die bekrompen vrouwen dat eens gaan inzien...
Heb je ook een foto van deze outfit. Klinkt inderdaad wel raar dat het op deze manier wel kan en niet in rok. Verder vind ik die glansleggings ook wel wat hebben
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Ik had graag een foto laten zien, maar helaas, mijn camera is in het ongerede geraakt.
Misschien dat het me morgen lukt.
Misschien dat het me morgen lukt.