Gisteren eindelijk weer eens in (korte (mini?)) rok buiten. Het was te warm, zelfs voor een langere rok of een legging. Verder alleen een dun mouwloos hemd. Dus nogal bloot.
Ik moest naar de dierenwinkel voor vogelvoer en dacht, ‘wat kan mij ’t schelen, ik ga gewoon zoals ik nú gekleed ben’.
. . . H e l e m a a l g e e n r e a c t i e s. . . .
Zelfs geen kijkers!
Ook vandaag weer; naar de supermarkt. (veel huisvrouwen en oude mannetjes liepen zich rot te zweten).
Ook nu weer geen reacties. Komt waarschijnlijk door de warmte, dan vindt men kennelijk alles goed wat je draagt.
Straks nog naar de apotheek. Dat betekent lang wachten in een rij en aan de balie.
Ik ben benieuwd.
Zelfs geen kijkers!
Zelfs geen kijkers!
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Re: Zelfs geen kijkers!
En hoe is het je vergaan bij de apotheek ?
In het zuiden van Frankrijk heb ik ook al meerdere keren in mini jeansrok rondgelopen. Op marktjes, door dorpskernen, zelfs al enkele keren in de grote supermarkten ( waar het in de rijen met de open koelfrigo's wel fris aan de benen is ).
En ja, het wordt dus gewoon niet opgemerkt. Wanneer ik op een andere dag in dezelfde omgeving met mijn zwarte mannenrok rondloop heb ik wel kijkers, maar die rok komt tot onder de knie en zie je dus duidelijk dat het een rok is. Ik denk eerder dat veel mensen maar oppervlakkig kijken en direct de link leggen met een short .
Ludwigcw
En ja, het wordt dus gewoon niet opgemerkt. Wanneer ik op een andere dag in dezelfde omgeving met mijn zwarte mannenrok rondloop heb ik wel kijkers, maar die rok komt tot onder de knie en zie je dus duidelijk dat het een rok is. Ik denk eerder dat veel mensen maar oppervlakkig kijken en direct de link leggen met een short .
Ludwigcw
Dat zal ’t zijn Ludwig. Die minirok van mij heeft een kaki kleur en een paar steekzakken. En profil lijkt het inderdaad op een korte broek. Dus de 'pakkans' is daardoor al met 50% verminderd en over de rest maakt men zich ook niet druk.
De omgekeerde wereld met die van de vrouw. Zij valt juist wel op met een minirok.
Maar dit werkt natuurlijk alleen in de zomer en met extreem heet weer.
De omgekeerde wereld met die van de vrouw. Zij valt juist wel op met een minirok.
Maar dit werkt natuurlijk alleen in de zomer en met extreem heet weer.
RokSterNL schreef:En hoe is het je vergaan bij de apotheek ?
Oh ja, ook geen reacties. Er heb er speciaal op gelet.
Het was er druk, iedereen stond versuft voor zich uit te staren.
De hitte denk ik.
Het was er druk, iedereen stond versuft voor zich uit te staren.
De hitte denk ik.
Mooi zo, en zo hoort het ook.