Uitgelachen

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Natuurmens

Uitgelachen

Bericht door Natuurmens »

Ik ben bij een ooievaars reservaat geweest in de buurt van Drachten. Ik weet niet hoe de plaats heet maar misschien dat ik daarop terug kom.

We winkelde in de Coop supermarkt werd ik door twee meiden uitgelachen. Ik schat ze rond de twintig :D,
Ik heb gereageerd hebben jullie zeker nooit van de nieuwe mannen mode gehoord.

Groetjes
Je kunt je in rok/kilt mannelijke kleden. Dan staat en zit het berengoed. Ik vind dat het forum de vrouwelijke richting is uitgaan, en kan me daarmee niet verenigen. Om deze reden heb ik besloten dit forum te verlaten.
jptje

Re: Uitgelachen

Bericht door jptje »

en wat zeiden ze naar jou reactie
gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

Waren zeker weer van die ordies ?
willi

Bericht door willi »

Ik zie ook wel eens mannen en vrouwen die beter binnenshuis kunnen blijven omdat ze er überhaupt niet uitzien in wat dan ook. Je weet wel, van die overdadige veelponders en rolmopskwabbers.
De tot deze groep behorende mannen interesseert het gewoon niet hoe ze erbij lopen en dat noemen we dan ‘mannelijk’.
Maar de overdadig van vet voorziene vrouwen doen toch graag met de mode mee en trekken dan kleding aan die hen ronduit belachelijk staat.

Toch zul je in deze gevallen niet gauw mensen tegenkomen, die krom liggen van het lachen bij de aanblik van deze wanstaltige figuren. . . Zij zijn namelijk volledig geaccepteerd.
Nee, die ene man die de gore moed heeft in plaats van een broek, een rok te dragen – al staat het hem nog zo goed – die is belachelijk, die ziet er niet uit.

Het is dus wel duidelijk dat het niets te maken heeft met ‘het er goed uitzien’, maar met het afwijzen van afwijkend (onaangepast genoemd) kleedgedrag bij mannen.
Want dat is eng.
De grijze massa, het klootjesvolk – boezemt dit angst in. En er wordt alleen maar gelachen of gescholden om die angst te verdrijven.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Natuurmens

Bericht door Natuurmens »

jptje schreef:en wat zeiden ze naar jou reactie
gr jptje
Ik neem aan dat ze met stomheid waren geslagen ze stopte meteen. Ik deed verder als me neus bloed.
Je kunt je in rok/kilt mannelijke kleden. Dan staat en zit het berengoed. Ik vind dat het forum de vrouwelijke richting is uitgaan, en kan me daarmee niet verenigen. Om deze reden heb ik besloten dit forum te verlaten.
mikvanes

Bericht door mikvanes »

RokSterNL schreef:Waren zeker weer van die ordies ?
Ordies? Vind ik wel een gaaf woord van RokSter in dit verband, dat ik nog niet kende.

Groetjes,

Mik
Plaats reactie