Ik denk een riem maar rok heeft ook geen riemlussen, maar kleiner is ook geen optie betreffende rok die zit weer te strak.
Oja zit ook geen elastiek ik dus er is ook geen mogelijkheid het kleiner te maken aan de binnen kant dmv. zoń elastiek en knoopjes.
Bestaan er ook riemen die je goed kunt gebruiken op kleding zonder riemlussen?
Rok zonder riemlussen te wijd.
Re: Rok zonder riemlussen te wijd.
Beetje crea denken levert dit op: Aan beide kanten een stukje klittenband vastnaaien en iets verder op een lang stukje stof met de andere kant van klittenband zodat het verstelbaar is.
Of doe zoals een klittenband schoen vast gemaakt wordt. Aan 1 kant de strip met aan de ene kant klittenbandruw en aan de andere kant klittenband fijn. Om de schoen strak te trekken haal je de strip van links naar rechts door een metalen oogje en zet je de fijne kant vast op de ruwe kant.

Of doe zoals een klittenband schoen vast gemaakt wordt. Aan 1 kant de strip met aan de ene kant klittenbandruw en aan de andere kant klittenband fijn. Om de schoen strak te trekken haal je de strip van links naar rechts door een metalen oogje en zet je de fijne kant vast op de ruwe kant.
Re: Rok zonder riemlussen te wijd.
Bedankt voor de tip, maar...
Ja blijkbaar de gewone riem die ik heb wel dus, heb het geprobeerd en bleef gewoon goed zitten, zelfs met fietsen en lopen.
(nou okay bij een potje worstellen of survivalen gaat het welicht niet goed maar dat doe ik toch niet)
Ja blijkbaar de gewone riem die ik heb wel dus, heb het geprobeerd en bleef gewoon goed zitten, zelfs met fietsen en lopen.
(nou okay bij een potje worstellen of survivalen gaat het welicht niet goed maar dat doe ik toch niet)