outfit van de dag
Re: outfit van de dag
Mijn jurk deze avond..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Laatste aanwinst via Vinted: ribfluweel met knoppen, blij mee...
Dagelijks in rok, in de openbaarheid, boodschappen, dokter of tandarts, de autodealer, kortom, bij iedere gelegenheid, zelden nog broeken tenzij in de winter. Vrouwen lopen vaakst in broeken dus mogen mannen rokken dragen.
Mooie rok Rik
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Nice! Ik ben ook fan van Vinted. Rokken, jurken, hakken - ideaal.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
In de vakantie alleen naar korte broeken en enkelsokken gedragen. Je ziet nu bij mijn enkels en boven de knieën helaas veel kleurverschil, zelfs met een licht getinte panty…
Daarom maar een iets langer jurkje aangedaan (dit was zaterdag).
Daarom maar een iets langer jurkje aangedaan (dit was zaterdag).
Laatst gewijzigd door Alex op 20 aug 2024 06:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Mooi Alex .
Vandaag deze nieuwe jurk gekocht. Een witte jurk intrigeert me al langer, al vraag ik me af hoe vaak ik de jurk “buiten” zal dragen.
Maar voor €10,60 incl BTW in de uitverkoop bij Makro kon ik ’m niet laten hangen…
Maar voor €10,60 incl BTW in de uitverkoop bij Makro kon ik ’m niet laten hangen…
Mijn jurk deze avond, boodschappen gedaan... Dus één met zakken.. FaceApp gebruikt voor hoofd...
- Bijlagen
-
- BlurPhoto1724192926590_copy_451x737.jpg (118.83 KiB) 4190 keer bekeken
Mooie jurk Alex, maar wit daar zie je alles op hé.... Niet makkelijk wit... 10,60 voor een jurk, da's bijna voor niks..
Groeten
[/quote]
Mooie jurk Alex, maar wit daar zie je alles op hé.... Niet makkelijk wit... 10,60 voor een jurk, da's bijna voor niks..

Groeten
[/quote]
Daar hebben we een wasmachine voor.
Ik wilde al een tijdje een witte jurk proberen. Leuk in de zomer met witte sneakers, maar wellicht ook mooi met een dunne zwarte panty en hoge zwarte stiletto’s.
Groeten
[/quote]
Daar hebben we een wasmachine voor.
Ik wilde al een tijdje een witte jurk proberen. Leuk in de zomer met witte sneakers, maar wellicht ook mooi met een dunne zwarte panty en hoge zwarte stiletto’s.