outfit van de dag
Re: outfit van de dag
@ rnhls
Staat je erg goed. Ik geniet ervan.
Staat je erg goed. Ik geniet ervan.
Ik zie de laatste tijd zoveel mooie outfits passeren jongens.
Schitterend : doe zo verder !!
Afgelopen vrijdag -met het goede weer- een wat frivoler jurkje aangetrokken
en naar een lokale meubelzaak geweest.
Heel leuk gesprek gehad met een bijzonder leuke winkeljuffrouw die mijn jurkje ten zeerste kon waarderen 'maar nog nooit zo iets had gezien bij een man'... hahaha, echt ??
Ze had ook een heel leuk jurkje aan waarmee ik haar complimenteerde. Deed haar zichtbaar deugd. We wisselden email adressen omdat ze ook soms wel wat verkoopt en ik zichtbare interesse had.Wie weet welke leuke rokjes en jurkjes ze verkoopt
Afgelopen vrijdag -met het goede weer- een wat frivoler jurkje aangetrokken

Heel leuk gesprek gehad met een bijzonder leuke winkeljuffrouw die mijn jurkje ten zeerste kon waarderen 'maar nog nooit zo iets had gezien bij een man'... hahaha, echt ??

Ze had ook een heel leuk jurkje aan waarmee ik haar complimenteerde. Deed haar zichtbaar deugd. We wisselden email adressen omdat ze ook soms wel wat verkoopt en ik zichtbare interesse had.Wie weet welke leuke rokjes en jurkjes ze verkoopt

Mooie rok, met kleine split vooraan...mooi.. Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Mooie jurk... Groetenjaguar schreef: ↑30 jun 2024 22:45 Ik zie de laatste tijd zoveel mooie outfits passeren jongens.
Afgelopen vrijdag -met het goede weer- een wat frivoler jurkje aangetrokkenen naar een lokale meubelzaak geweest.
Heel leuk gesprek gehad met een bijzonder leuke winkeljuffrouw die mijn jurkje ten zeerste kon waarderen 'maar nog nooit zo iets had gezien bij een man'... hahaha, echt ??![]()
Ze had ook een heel leuk jurkje aan waarmee ik haar complimenteerde. Deed haar zichtbaar deugd. We wisselden email adressen omdat ze ook soms wel wat verkoopt en ik zichtbare interesse had.Wie weet welke leuke rokjes en jurkjes ze verkoopt![]()
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Vandaag deze jurk.
In de auto naar kantoor had ik onderstaande outfit. Maar bij aankmst geruild voor die hier boven.
In de auto naar kantoor had ik onderstaande outfit. Maar bij aankmst geruild voor die hier boven.
Laatst gewijzigd door Rene op 05 okt 2024 08:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeansrok vandaag... Jeansrok met split achteraan en met knopen...
Groeten
Groeten
- Bijlagen
-
- received_2198235027200732_copy_444x778.jpg (125.63 KiB) 5771 keer bekeken
-
- received_834925844830962_copy_393x748.jpg (123.3 KiB) 5771 keer bekeken
Beide mooie jurken Rene .
Groeten
Mooie jurk jaguar.. Wel kort héjaguar schreef: ↑30 jun 2024 22:45 Ik zie de laatste tijd zoveel mooie outfits passeren jongens.
Afgelopen vrijdag -met het goede weer- een wat frivoler jurkje aangetrokkenen naar een lokale meubelzaak geweest.
Heel leuk gesprek gehad met een bijzonder leuke winkeljuffrouw die mijn jurkje ten zeerste kon waarderen 'maar nog nooit zo iets had gezien bij een man'... hahaha, echt ??![]()
Ze had ook een heel leuk jurkje aan waarmee ik haar complimenteerde. Deed haar zichtbaar deugd. We wisselden email adressen omdat ze ook soms wel wat verkoopt en ik zichtbare interesse had.Wie weet welke leuke rokjes en jurkjes ze verkoopt![]()
Groeten
- peetpeterpetra
We will rok you 

- peetpeterpetra
Mooi, en lekker kort

Heb ook de leukste gesprekken met vrouwen. Van de week ook een grappige: "Oh joh, ik zag niet eens dat je een rok droeg".

We will rok you