Niek schreef: ↑18 mei 2024 16:34
De laatste paar dagen in rok en panty de stad in geweest. Dit is de creatie van vandaag...
Mooie rok Niek .. En heels ..
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Dagelijks in rok, in de openbaarheid, boodschappen, dokter of tandarts, de autodealer, kortom, bij iedere gelegenheid, zelden nog broeken tenzij in de winter. Vrouwen lopen vaakst in broeken dus mogen mannen rokken dragen.
Rik schreef: ↑19 mei 2024 11:12
Deze jeansjurk wordt het voor Pinksterdag
jeansjurk.jpg
Mooie jurk Rik..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Mijn jurk vandaag thuis ..
Jurk met een losvallend , zwierig rokgedeelte... Met een voering omdat het ook nogal een dunne stof is . Tegen doorkijken...
Groeten
Bijlagen
BlurPhoto1716117052414~2.jpg (38.2 KiB) 4752 keer bekeken
BlurPhoto1716117207991~2.jpg (37.1 KiB) 4753 keer bekeken
Rik schreef: ↑19 mei 2024 11:12
Deze jeansjurk wordt het voor Pinksterdag
jeansjurk.jpg
Erg leuk!!!!
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
BlurPhoto1716155519068~2.jpg (25.84 KiB) 4728 keer bekeken
Dagelijks in rok, in de openbaarheid, boodschappen, dokter of tandarts, de autodealer, kortom, bij iedere gelegenheid, zelden nog broeken tenzij in de winter. Vrouwen lopen vaakst in broeken dus mogen mannen rokken dragen.
beer63 schreef: ↑20 mei 2024 12:59
Mijn uitfit voor 2e pinksterdag
prachtige outfit, mooi met die enkellaarsjes!
Draag je er een panty bij?
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…