Mooi
outfit van de dag
Re: outfit van de dag
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Mijn rok vandaag, eigenlijk dezelfde rok als gisteren... Juist een ander t shirt.. De rok is met een split achteraan...
- Bijlagen
-
- BlurPhoto1715466330028_copy_417x748.jpg (118.09 KiB) 4237 keer bekeken
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Soms wordt er gediscussieerd over het dragen van een rok en/of jurk.
Ik was deze week heel gelukkig dat er in mijn kast naast rokken (en shirts) ook een paar jurkjes hingen.
Ben namelijk deze week geopereerd aan een liesbreuk. Onderbroekband , broekband én rokjesband zitten net op de wond. Niet aangenaam. Nu lekker een jurkje aan met niets eronder. Een jurkje dragen is al fijn, maar nu helemaal!
'k Wil graag één of meer foto's plaatsen, maar ik krijg het niet meer voor elkaar. 't Mislukt steeds. Wie helpt me uit de brand?
Ik was deze week heel gelukkig dat er in mijn kast naast rokken (en shirts) ook een paar jurkjes hingen.
Ben namelijk deze week geopereerd aan een liesbreuk. Onderbroekband , broekband én rokjesband zitten net op de wond. Niet aangenaam. Nu lekker een jurkje aan met niets eronder. Een jurkje dragen is al fijn, maar nu helemaal!
'k Wil graag één of meer foto's plaatsen, maar ik krijg het niet meer voor elkaar. 't Mislukt steeds. Wie helpt me uit de brand?
Een jurk is sowieso altijd makkelijker om te dragen.... Als het geen echt nauwe aansluitende jurk is, dan zitten die altijd makkelijk.. comfortabel... Ja een rok, dat spant aan, je moet hem tenslotte ophouden... Ja ik draag meestal jurken de laatste maanden, jaar zeg maar . Maar deze week heb ik nog eens een jeansrok aangetrokken.. Een jurk is ook makkelijk omdat je er niet zoveel moet onderaan aandoen.. Ik draag toch altijd een onderlijfje onder een t-shirt nog.. En een broekje.. Da's drie stuks elke keer . Met een jurk een broekje, in de zomer toch, of een broekje en onderlijfje als het koud/fris is. Dus ja, een jurk is sowieso makkelijker...DiKo schreef: ↑12 mei 2024 11:51 Soms wordt er gediscussieerd over het dragen van een rok en/of jurk.
Wat uw vraag betreft over foto's plaatsen, ik gebruik een app om de foto's te verkleinen, da's op de smartphone... Ik heb nog geen problemen ervaren...
Groeten..
Als de foto's niet te groot zijn kan je ze vanuit je lijst van bestanden naar dit vak slepen
Daarna zie je onde het tekstvak een bijlagevak verschijnen met de naam van het bestand
in dit geval minion aardbei.jpg
zorg dat je cursor onder je tekst staat en klik dan op "plaats in tekst" naast de bestandsnaam Als daar op de plaats van je cursor staat "attachment=0]minion aardbei.jpg[/attachment" is het goed
Daarna klik je op verstuur
Dagelijks in rok, in de openbaarheid, boodschappen, dokter of tandarts, de autodealer, kortom, bij iedere gelegenheid, zelden nog broeken tenzij in de winter. Vrouwen lopen vaakst in broeken dus mogen mannen rokken dragen.
Dagelijks in rok, in de openbaarheid, boodschappen, dokter of tandarts, de autodealer, kortom, bij iedere gelegenheid, zelden nog broeken tenzij in de winter. Vrouwen lopen vaakst in broeken dus mogen mannen rokken dragen.
Gij werkt met een pc of een laptop zeker Rik? Ja da's een héél ander scherm als met een smartphone.. Ik zie het al..Rik schreef: ↑12 mei 2024 13:55Als de foto's niet te groot zijn kan je ze vanuit je lijst van bestanden naar dit vak slepen
Daarna zie je onde het tekstvak een bijlagevak verschijnen met de naam van het bestand
in dit geval minion aardbei.jpg
zorg dat je cursor onder je tekst staat en klik dan op "plaats in tekst" naast de bestandsnaam
minion aardbei.jpg
Als daar op de plaats van je cursor staat "attachment=0]minion aardbei.jpg[/attachment" is het goed
Daarna klik je op verstuur
Groeten
Inderdaad,PC en/of laptop. Mijn oude smartphone dient enkel om te telefoneren

Wel ja , Rik,ik dacht het, want ik ken dat niet zo.. Ik gebruik een smartphone... En ook een app om te verkleinen enz..
.
Groeten
Verkleinen is niet meer altijd nodig. De beheerder of applicatie eigenaar heeft de Max bestandsgrootte aangepast naar 3mb!
Hier het scherm van de mobiele applicatie, met omcirkeld de knop bestanden toevoegen.
Meer foto’s is meer op het knopje bestanden toevoegen drukken. Dan zie je ook meer bestandsnamen klaar staan, zie in mijn voorbeeld 1 & 2
Mocht je nog wel moeten verkleinen: dat kan je ook heel simpel doen door een mail naar jezelf te sturen met de foto’s. Vlak voor verzenden vraagt je telefoon of ze normale grootte of originele grootte moeten worden verstuurd. Als je daarna de van jezelf ontvangen foto’s opslaat, zijn ze verkleind.
Hier het scherm van de mobiele applicatie, met omcirkeld de knop bestanden toevoegen.
Meer foto’s is meer op het knopje bestanden toevoegen drukken. Dan zie je ook meer bestandsnamen klaar staan, zie in mijn voorbeeld 1 & 2
Mocht je nog wel moeten verkleinen: dat kan je ook heel simpel doen door een mail naar jezelf te sturen met de foto’s. Vlak voor verzenden vraagt je telefoon of ze normale grootte of originele grootte moeten worden verstuurd. Als je daarna de van jezelf ontvangen foto’s opslaat, zijn ze verkleind.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…