Ja héél mooie rok . En de rits achteraan... En die hakken zijn ook héél mooi ..
outfit van de dag
Re: outfit van de dag
Laatst gewijzigd door Kortrokje op 04 dec 2023 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Waanzinnig. Wat een mooi figuur heb je!
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Vandaag lekker chillen in de zetel want te nat en winderig buiten.
Dagelijks in rok, in de openbaarheid, boodschappen, dokter of tandarts, de autodealer, kortom, bij iedere gelegenheid, zelden nog broeken tenzij in de winter. Vrouwen lopen vaakst in broeken dus mogen mannen rokken dragen.
Schone rok, schone benen
Mooi... Wel kort hé... En leder, die rok?
die heeft er de benen niet voor en is te kort
-
@ Camille,
Gelukkig hebben allerlei mensen verschillende smaken.. Als iedereen alles leuk/prettig/fijn zou vinden, zouden we ons in een hele saaie wereld bevinden ( denk ik). En ik heb een bepaalde reden, die ik niet openbaar maak, om geen foto's van mezelf te plaatsen.
Gelukkig hebben allerlei mensen verschillende smaken.. Als iedereen alles leuk/prettig/fijn zou vinden, zouden we ons in een hele saaie wereld bevinden ( denk ik). En ik heb een bepaalde reden, die ik niet openbaar maak, om geen foto's van mezelf te plaatsen.
omdat je een vogelverschrikker bent als vrouw en man