Bestemming is nog niet bekend maar ik zou heel graag paar rokken meenemen en samen met haar in het openbaar een en ander bezichtigen.
Situatie nu : mijn vrouw tolereert het in huis dragen van de rok maar daar stopt het. Zoals ik al elders aangaf zijn mijn rokken vrij kort maar zolang dat binnenshuis gebeurt is dat voor haar allemaal geen probleem. En ach, ik zou wel zonder probleem wat langere rokken dragen mocht zij akkoord gaan dat ik dat ook buitenshuis kan doen. Ik mag zelfs de brievenbus vooraan niet ledigen in mijn rok, wat zouden de buren wel niet denken...

Ik ben gelukkig al zover dat ik in mijn slaapkleed (ik draag altijd een longshirt zonder broek), de krant uit de bus mag halen.
Er was altijd wel discussie hierover dat ik me niet omkleed om dat te doen maar nadat ik het telkens toch deed heeft ze het protest opgegeven.
Vraag is nu : hoe krijg ik haar zover dat ik ook eens een rok kan aandoen tijdens mijn vakantie. Haar argument (wat zouden onze kennissen en buren wel niet denken) gaat hier toch niet op he...

Vorige zomer toen het zo bijzonder heet was zijn wel eens gaan wandelen en toen droeg ik slechts een lang mouwloos basketshirt met niets eronder.
Ik droeg enkel sportschoenen en -kousen.
Ze heeft de gehele tocht commentaar gehad maar voor mij was het de beste dag van het jaar.
Ik zeg een lang shirt maar eigenlijk was het misschien niet zo lang hoor ! Hahahahaha !! Kan wel eens een foto posten voor wie dat wil.
Hoe krijg ik haar zover om dit nog eens te doen, of nog beter : mij een rok laten dragen ??? Tips meer dan welkom !!!!