In het begin had ik twijfel want er lopen daar veel culturen rond die niet zo ruimdenkend zijn.
Dus op de trein had ik mijn rok al aan en buiten een paar verwarde blikken was er geen reactie.eenmaal aangekomen in Brussel Centraal begon ik me een klein beetje zenuwachtig te worden maar al snel bleek dit onterecht.
Ik heb genoten van Brussel van al zijn hoekjes en kantjes en eindeloze winkelstraten en pareltjes die de moeite waard zijn en heb ook geen enkel negatieve reactie of wat dan ook gehad.
Ik zal dan ook Brussel sterk aanbevelen om eens een uitstap daar te doen in groep,ik kan jullie gids zijn.
Ook is Brussel niet zo duur als ik dacht,maar je moet natuurlijk niet op de grote markt iets drinken ...lol.
In iedere grootstad is het wel aanbevolen om in het toeristische gedeelte te blijven....vb Molenbeek is natuurlijk een no-go in rok.

Ook culunair en bier gericht is Brussel een pareltje prijsklasse €30-45 voor een complete culinaire middagmaal ,maar je heb ook fastfood die goedkoper is, een specialbiertje kost rond de €4 a €5.
Hier een paar foto's buiten de bekende delen van Brussel.