Vorige week zaterdag, 27 oktober, zag ik dat op mijn Facebook pagina een volger had. Bij verdere inspectie bleek het om een vrouw te gaan, die eigenaresse is van een (dames)
kledingwinkel in Surhuisterveen, een dorp paar km verderop, waar wij een paar keer per jaar heen gaan om te shoppen.
Afgelopen donderdag kreeg Petra het weer eens op de heupen en die wou even gaan kijken in Surhuisterveen voor wat leuks voor mij bij Miller & Monroe. Dus ik gelijk: als we toch gaan, dan wil ik ook even bij mijn mysterieuze volger gluren. De medewerkster (Tineke) had al gauw in smiezen wat ze mij moest aansmeren.

Ik ben hier geslaagd voor een pullover, hemdshirt en een lang vest. Ik had ook nog een leuk rokje gezien, maar ben zo stom geweest om deze niet te passen.
Dus aan Petra gevraagd om er een tweetal foto's te maken van de nieuwigheden, zodat ik zelf ook op m'n gemak even terug kon kijken wat ik mooier zou vinden, het vest open of dicht. Komt Tineke om de bocht schuiven met: ik wil ook op de foto, dus daar ook maar gehoor aan gegeven.

Het verschil in kwaliteit van de foto's is duidelijk te zien en de overige foto's zijn de volgende dag thuis genomen.
Twee dames moesten het naadje van de kous weten van mijn panty, dus eerst maar even verteld dat het een naadloze panty betreft.

Het is de Falke pure matt 50 in de kleur Teal. Na het uitgezochte afgerekend te hebben zijn we nog even bij M&M geweest en heb daar ook nog wat gevonden.
Gistermiddag het één en ander op Facebook gezet en dat heb ik geweten.

Al gauw kreeg ik een vriendschapsverzoek en werd dit op haar Facebook pagina gedeeld. Helaas ben ik hier het spoor bijster geraakt, want kreeg de ene leuk na de andere en zelfs een aantal bijzonder leuke en positieve reacties. Dus Rokmanzen en/of Pantymiepen, gooi de broek maar in de kliko en ga lekker in rok en panty rond hobbelen.

Stop met jezelf nog langer te folteren door een broek te blijven dragen.
Rob
Oeps, wel de foto's bijvoegen.
Bij Mathilda Fashion:
Bij Miller & Moroe:

Leef je eigen leven en de rest is om het even.