er waren vrijdagavond 56 aanmeldingen en ik heb er niet meer als 20-25 geteld, inclusief de vrouwen die er waren.
Zelf was ik te laat bij het Honigcomplex, omdat ik de auto in de stad had gezet en me in de stromende regen had verlopen. Ik was pas rond 15.20 bij het complex en het groepje was net met de wandeling begonnen, waarbij Rokwens met zijn vriendin de enige bekenden waren voor mij. Bij de Kaaij aangekomen, hebben zich nog meer mensen in rok bij ons gevoegd. Jammer dat zij niet mee liepen ! De band heeft zich daarna nog van zijn goede kant laten zien, door een hele tijd te spelen, alleen jammer dat zij de rok hadden verwisseld voor een broek

Later bleek er nog een forumlid aanwezig te zijn: Hansvw
Met veel lawaai van de band zijn we door de rand van het centrum naar de Kaaij gelopen. Ik had het leuker gevonden als we iets meer door het centrum waren gelopen, waar ook een druk bezochte markt was
Beste Frank en vrij, ik vind het jammer dat je niet bent opgevallen, anders was ik zeker een praatje komen maken.
Al met al heeft de organisator zijn best gedaan voor de eerste keer. Dank hiervoor