Dit topic kwam ik tegen op een ander forum met de vraag Sexy zomermode bij mannen?
Waar het trieste bewijs nu wel bekend is aan de reacties te zien van vrouwen omdat ze het niet meer weten.
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.p ... c=250206.0
Zomerse mannenkleding is niet sexy meer
Stoere mannen dragen een rok
Re: Zomerse mannenkleding is niet sexy meer
Eigenlijk kan ik me niet herinneren dat mannenkleding ooit sexy is geweest. Bovendien hangt het er nogal van af wat je sexy noemt of vind.
Een jongeman met een knielange rok vind ik er "lekkerder" uitzien dan een met een knielange broek.
Maar het blijft een kwestie van smaak.
Eigenlijk kan ik me niet herinneren dat mannenkleding ooit sexy is geweest. Bovendien hangt het er nogal van af wat je sexy noemt of vind.
Een jongeman met een knielange rok vind ik er "lekkerder" uitzien dan een met een knielange broek.
Maar het blijft een kwestie van smaak.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Re: Zomerse mannenkleding is niet sexy meer
Ik geef je helemaal gelijk Jan van die knielange rok,maar die bedoel ik daar niet mee.Hier wordt natuurlijk mee bedoeld de kleding wat de meeste mannen helaas nog dragen in Nederland,kniebroek enz..enz..
Maar de hele korte broekjes uit de jaren 70 die gaan ook nog wel qua sexy gehalte,misschien worden de broekjes bijna even kort als in de jaren 70 volgend jaar zomer.
Maar de hele korte broekjes uit de jaren 70 die gaan ook nog wel qua sexy gehalte,misschien worden de broekjes bijna even kort als in de jaren 70 volgend jaar zomer.
Stoere mannen dragen een rok