Over ongeveer anderhalf jaar wil ik een stunt gaan uithalen
Over ongeveer anderhalf jaar wil ik een stunt gaan uithalen
Ik heb een motivatie gevonden om over ongeveer anderhalf jaar aan hardloopwedstrijden mee te gaan doen in rok,en dan bij de eerste 20 lopers(liefst 10) proberen te finishen.
Stoere mannen dragen een rok
Re: Over ongeveer anderhalf jaar wil ik een stunt gaan uitha
Lijkt mij een prima idee!
Jan.
Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
een goed idee Ricky.
Succes met trainen, zodat je goed genoeg bent om zo hoog te eindigen
Succes met trainen, zodat je goed genoeg bent om zo hoog te eindigen

een fervent rokdrager
Ricky,
je schrijft dat je een motivatie gevonden hebt ...
welke motivatie dan wel?
Heb je een weddingschap afgesloten of zo?
Bart
je schrijft dat je een motivatie gevonden hebt ...
welke motivatie dan wel?
Heb je een weddingschap afgesloten of zo?
Bart
...
Ik stel altijd een doel op,om iedere keer als er training is,dan ook elke keer met veel zin naar een training te gaan.om zo naar dat doel toe te werken.
De motivatie van mij is om nog sneller te lopen dan ik al was,en dat ook nog te doen in een rok.Ik heb dus geen weddenschap afgesloten.
De motivatie van mij is om nog sneller te lopen dan ik al was,en dat ook nog te doen in een rok.Ik heb dus geen weddenschap afgesloten.
Stoere mannen dragen een rok
Ha Ricky,
Goed idee, waar zal dat plaats vinden? Misschien kan ik ook meedoen? (ben 64 en niet een groot hardloper, maar welgemotiveerd)
www.offkilterbike levert korte kilts die speciaal goed zijn voor hardlopen en fietsen.
\ik heb er net een besteld en hoop die morgen te ontvangen. Is slechts 13 inch lang en laat de benen dus lekker vrij!
Zodra ik hem heb gepast laat ik je weten hoe het is!
Ze komen wel uit Canada dus je moet ook rekenen met invoerrechten.
Veel succes met je training!
Kiltmans
Goed idee, waar zal dat plaats vinden? Misschien kan ik ook meedoen? (ben 64 en niet een groot hardloper, maar welgemotiveerd)
www.offkilterbike levert korte kilts die speciaal goed zijn voor hardlopen en fietsen.
\ik heb er net een besteld en hoop die morgen te ontvangen. Is slechts 13 inch lang en laat de benen dus lekker vrij!
Zodra ik hem heb gepast laat ik je weten hoe het is!
Ze komen wel uit Canada dus je moet ook rekenen met invoerrechten.
Veel succes met je training!
Kiltmans
Hartstikke leuk maar het heeft weinig zin als je er een wielrenbroekje onder draagt want dan zit je nóg met een zweetkruis.
De link moet zijn http://www.offkilterbike.com.
De link moet zijn http://www.offkilterbike.com.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Ricky,
Ik heb sinds vorig jaar zomer een hardlooprokje, momenteel erg in opkomst bij de vrouwen en voor het oog heel erg leuk. Ik kreeg de kans in een nachtelijk hardloopevenement iets bijzonders aan te trekken en in mee te doen. Zo liepen er een aantal met slaapmuts en/of pyjama mee. Aan het rokje zit een binnenbroekje wat heerlijk aansluit aan je lijf wat een prima loopcomfort oplevert. Reacties heb ik niet gehad, iedereen begreep het ludieke karakter bij de genoemde loop wel. Ik heb er sindsdien ook een aantal keren in getraind, bij mij in de buurt door het duingebied. Het zal de mensen ongetwijfeld zijn opgevallen van, hee een sportende man in een rokje, maar doordat ik gewoon mijn tempo bleef lopen ben ik niet verrijkt met commentaar. Succes straks, je zult wel wat opvallen, maar zoals een goed hardloper, de blik op oneindig toch?
Ik heb sinds vorig jaar zomer een hardlooprokje, momenteel erg in opkomst bij de vrouwen en voor het oog heel erg leuk. Ik kreeg de kans in een nachtelijk hardloopevenement iets bijzonders aan te trekken en in mee te doen. Zo liepen er een aantal met slaapmuts en/of pyjama mee. Aan het rokje zit een binnenbroekje wat heerlijk aansluit aan je lijf wat een prima loopcomfort oplevert. Reacties heb ik niet gehad, iedereen begreep het ludieke karakter bij de genoemde loop wel. Ik heb er sindsdien ook een aantal keren in getraind, bij mij in de buurt door het duingebied. Het zal de mensen ongetwijfeld zijn opgevallen van, hee een sportende man in een rokje, maar doordat ik gewoon mijn tempo bleef lopen ben ik niet verrijkt met commentaar. Succes straks, je zult wel wat opvallen, maar zoals een goed hardloper, de blik op oneindig toch?
Ik heb gemerkt dat je helemaal niet opvalt of commentaar krijgt als je aan het sporten bent. Voor mij een reden om lekker meer te bewegen
Sam, ja, die indruk krijg ik ook vaak. Een sporter ziet er toch al afwijkend uit, de een met pet, klep voor- of achterzijde, korte of lange tight, soms helemaal ingepakt in een kleurrijk trainingspak. Alles is geoorlooft. Ik maak uit jouw reactie op dat jij ook al volop sport in een rokje?