Pater Moeskroen rokt !

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
RokSterNL
Beheerder

Pater Moeskroen rokt !

Bericht door RokSterNL »

Bron: Website van de band Pater Moeskroen met toestemming van Bart Swerts o.a. bassist van de band

Met dank !

http://www.patermoeskroen.nl

PATER MOESKROEN ROKT!

Pater Moeskroen toert momenteel door het land in een wel heel bijzondere outfit. Niet in broeken, maar in heuse mannenrokken spelen de zes heren menige feesttent plat.
LET WEL, we hebben het hier dus niet over de bekende Schotse kilt, al zijn er natuurlijk wel veel overeenkomsten, maar over een normale, doch stoere, mannenrok; rijp voor de confectie-industrie. De rokken zijn ontworpen en gemaakt door onze eigen onvolprezen Froukje Rotscheid, waarvoor natuurlijk onze onuitsprekelijke dank!

Was Coco Chanel ooit de eerste modeontwerpster die de vrouwenbroek in haar collectie opnam, tegenwoordig werpen toonaangevende couturiers als Jean Paul Gaultier, Yohji Yamamoto en in België Dries van Noten (collectie 2006) zich op de mannenrokken.
Is Pater Moeskroen dus vernieuwend? “Ja”, horen wij u denken! “NEE”, zeggen wij, want gingen de Grieken, de Romeinen, de Indonesiërs, de Schotten, de Turken, de Sufi’s, de Saxen, de Assyriers, de Egyptenaren, de Bhutanezen, de Tongalezen, de Middeleeuwse edelen, de Monniken, de Polynesiërs, de Arabieren, de Massai en de Burmezen ons niet voor? MAAR NU IS NEDERLAND AAN DE BEURT….
en Pater Moeskroen draagt zijn steentje bij. Ach ja, van een pater in een pij naar een pater in een rok... het is maar een klein stapje... eh... knipje!
De band Pater Moeskroen wil tijdens hun optredens in mannenrokken, de mannenrok promoten zodat hij straks ook in de gewone modewinkels te koop is
De band Pater Moeskroen wil tijdens hun optredens in mannenrokken, de mannenrok promoten zodat hij straks ook in de gewone modewinkels te koop is
PATER MOESKROEN ROKT.JPG (17.97 KiB) 10509 keer bekeken
Wiha
Site Admin
Contacteer:

Re: Pater Moeskroen rokt !

Bericht door Wiha »

Rokster,

Leuke info. En goede promotie voor de man in rok. Je had het me al eerder gemailed dan dat je het hier geplaatst had maar kon het dit weekend niet zo snel op site krijgen als nieuws item ivm andere verplichtingen. Ik heb het inmiddels al wel als nieuwsitem geplaatst, daarnaast heb ik nog contact met 1 van de bandleden opgenomen in de hoop wat meer info te krijgen van hun.

Als iemand anders nieuws over een rok voor mannen heeft, laat het me weten zodat ik het als nieuws item kan plaatsen
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

Hoi Wiha,

Ik heb het inmiddels gezien op de homepage. Leuk gedaan die foto. Je hebt hem helemaal bewerkt d.m.v. inkleuren en de scherpte opgehaald.

Groetjes van RokSterNL
Wiha
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Wiha »

Rokster,

Ik heb geen foto bewerkt. Gewoon van hun website. Klik maar eens op de foto bij het verhaal van hun site. Er komt weer een zwart/wit foto. Klik vervolgens op deze foto. Nu verschijnt er een kleurenfoto. Deze heb ik dus gebruikt.

Groeten,
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

Wiha,

Oh wat grappig :D. Echt iets voor deze heren om zoiets te doen.

Groetjes van RokSterNL
Jonas

Bericht door Jonas »

Hé zeg, Pater Moeskroen, ik wist niet dat die nog bestonden !
Jaren geleden werder die bij ons in vlaanderen op de radio gedraaid, maar de laatste tijd horen wij er hier op de radio niets meer van. Ik luister ok niet naar alle zenders natuurlijk, wel al lang naar dezelfde, en daar is al lang geen Pater Moeskroen meer te horen.
Ik denk dat je al een goed geheugen moet hebben hier bij ons om je de groep nog te herinneren.
Hun nieuwe outfit zullen hier waarschijnlijk dus maar weinig mensen te zien krijgen.
Nou afwachten of het in Nederland iets doet.

Jonas
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

Jonas schreef:Hé zeg, Pater Moeskroen, ik wist niet dat die nog bestonden !
Jaren geleden werder die bij ons in vlaanderen op de radio gedraaid, maar de laatste tijd horen wij er hier op de radio niets meer van. Ik luister ok niet naar alle zenders natuurlijk, wel al lang naar dezelfde, en daar is al lang geen Pater Moeskroen meer te horen.
Ik denk dat je al een goed geheugen moet hebben hier bij ons om je de groep nog te herinneren.
Hun nieuwe outfit zullen hier waarschijnlijk dus maar weinig mensen te zien krijgen.
Nou afwachten of het in Nederland iets doet.

Jonas
Ik wist ook niet dat ze nog bestonden. Ik kende ze alleen maar van Roodkapje.

En dan nog te bedenken dat Bart Swerts een Vlaming is van geboorte. Ik heb even op de site van ze gekeken, maar tot eind januari toeren ze alleen maar door Nederland. Maar wie weet bezoeken ze onze Zuiderburen ook nog wel.

Groetjes van RokSterNL
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

Hier heb ik een filmpje gevonden waarin Pater Moeskroen in rok opgetreden heeft. De geluids en beeldkwaliteit is niet je van het.

http://www.youtube.com/watch?v=_90uFCXej6k
Plaats reactie