givenchy gaat naar het strand
givenchy gaat naar het strand
Letterlijk niks nieuws onder de zon maar op het strand ziet het er weer wat anders uit dan op de ketwok.
Ze mogen wel wat vrolijker kijken. Hoewel, misschien is het op dat strand net zulk pokkeweer als hier.....en dan met die blote benen......Brrr!
http://www.givenchy.com/
Ze mogen wel wat vrolijker kijken. Hoewel, misschien is het op dat strand net zulk pokkeweer als hier.....en dan met die blote benen......Brrr!
http://www.givenchy.com/
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Re: givenchy gaat naar het strand
Ja van mij mag het met de beentjes blood.
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
Nou, die rokken mogen ze van mij wegdoen, die kerels zien er toch niet in uit.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Nou, ze mogen bij mij langskomen, hoor, op voorwaarde dat ze blij kijken.
Misschien lezen ze jouw bijdragen, Willi, en kijken ze daarom zo gramstorig.
Misschien lezen ze jouw bijdragen, Willi, en kijken ze daarom zo gramstorig.

Dat hoop ik!
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
in ieder geval timmert Givenchy behoorlijk aan de weg met de rok voor mannen. Ze zien er in ieder geval heel draagbaar uit, aan de ene kant zou de kleurstelling en het motief ook anders kunnen, van de andere kant gaat hij er gewoon helemaal voor.
een fervent rokdrager
Allemaal goed en wel ...
mannenrokken op de catwalk ...
mannenrokken in een let's-go-to-the-beach-fotoshoot ...
maar wie kijkt daarnaar?
Het lijkt mij tegenwoordig een populaire stunt van modeontwerpers: "Kom, ik stop nog snel een paar mannenrokken in het gamma om het wat interessant te maken." Ondertussen blijft het grote publiek in de onwetenheid. Ik wil verdorie een rek met mannenrokken zien bij H&M, Vogele, C&A, ... de winkelketens voor het grote publiek! Die paar foto's, die voor een select publiek gemaakt worden, zijn een druppel op een hete plaat. Zonde voor de tijd dat er in gestopt wordt.
mannenrokken op de catwalk ...
mannenrokken in een let's-go-to-the-beach-fotoshoot ...
maar wie kijkt daarnaar?
Het lijkt mij tegenwoordig een populaire stunt van modeontwerpers: "Kom, ik stop nog snel een paar mannenrokken in het gamma om het wat interessant te maken." Ondertussen blijft het grote publiek in de onwetenheid. Ik wil verdorie een rek met mannenrokken zien bij H&M, Vogele, C&A, ... de winkelketens voor het grote publiek! Die paar foto's, die voor een select publiek gemaakt worden, zijn een druppel op een hete plaat. Zonde voor de tijd dat er in gestopt wordt.
...
Ik denk dat je dat verkeerd ziet, Henry.
Die shows worden vooral bekeken door inkopers van de door jou genoemde modeketens, hoewel er van Charles Vögele nog maar bitter weinig filialen over zijn.
Al die catwalkshows van de laatste 5 jaar met mannenrokken gaan op den duur toch de gedachtengang van de inkopers beïnvloeden.
En als die Givenchy con sorte het niet doen verandert er nooit wat.
We moeten er dus wel degelijk blij mee zijn.
Die shows worden vooral bekeken door inkopers van de door jou genoemde modeketens, hoewel er van Charles Vögele nog maar bitter weinig filialen over zijn.
Al die catwalkshows van de laatste 5 jaar met mannenrokken gaan op den duur toch de gedachtengang van de inkopers beïnvloeden.
En als die Givenchy con sorte het niet doen verandert er nooit wat.
We moeten er dus wel degelijk blij mee zijn.
Ik denk dat het niet alleen de inkopers beïnvloedt, maar ook de fashion victims. De modegevoelige mensen van deze wereld die dit soort modeshows zien gaan op den duur hier ook anders tegenaan kijken. Het is dus vooral goodwill kweken wat er gebeurt. Ik zie het belang er wel van in.
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
De gedachtengang van de inkopers had moeten veranderen toen de mannenrok bij H&M binnen de kortste keren was uitverkocht.
Die gedachtengang zal heus niet meer veranderen bij een volgende mannenrok die over de catwalk gaat. Daar zijn er al te vaak gezien waardoor het effect wat aan het verwateren is.
Die gedachtengang zal heus niet meer veranderen bij een volgende mannenrok die over de catwalk gaat. Daar zijn er al te vaak gezien waardoor het effect wat aan het verwateren is.
...