Naar Bas (vdHeiden)

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
mikvanes

Re: Naar Bas (vdHeiden)

Bericht door mikvanes »

Vrouwen zijn anders gemotiveerd, maar ik geloof niet dat ze belangrijk anders denken. Ik merk er tenminste weinig van.
roktom2

Bericht door roktom2 »

mikvanes schreef:Toch is het heel simpel in wezen. Alleen gewone mannen (hetero's) en gewone travestieten (dat zijn ook hetero's) beginnen op de verkeerde manier. De uitgangspositie is fout.

Maarten 't Hart beschrijft het dit weekend in de Volkskrant heel scherp. Als je als schrijver seks goed wilt beschrijven, heb je een koel hoofd nodig en een leeg hart. Anders raak je te opgewonden van wat je beschrijft en dan schrijf je niet meer goed. Voor travestie (als man vrouwenkleren dragen) geldt precies hetzelfde.

Daarom kunnen homo's een rok perfect dragen, hoewel ze dat niet vaak doen, terwijl het bij hetero's en travestieten vrijwel altijd mis gaat.

Hoe kun je dat probleem oplossen?

1. Accepteren dat je eruit ziet als verzopen kat. De Karli-methode. Je wilt die rok aan om je prettig te voelen. In het begin voel je je ook prettig, maar naarmate je langer je in die rok loopt, raak je meer gestrest. In feite los je het probleem op deze manier dus niet op.

2. Homo worden of afkicken. Zorgen dat je geen opwinding en positieve gevoelens meer ervaart bij rok en andere dameskleding. Als je hetero bent, moet je dus ook je seksuele gedrag en je seksuele fantasieën wijzigen. Omdat mensen dat normaal niet doen / niet kunnen, is dit voor de meeste hetero-mannen geen haalbare kaart en zullen ze er in rok altijd blijven uitzien als een verzopen kat.
Ik ga een heel stuk met je mee.
Maar dit is erg diep.
Al klopt het wel.
Dan ga ik maar als een verzopenkat, maar die rok pak niemand van me af.
Roktom.
Rok al vanaf 1972
mikvanes

Bericht door mikvanes »

Dank je wel.

Duidelijk.

Groetjes,

Mik
Plaats reactie