positief nieuws over de rok voor de man
positief nieuws over de rok voor de man
een fervent rokdrager
Re: positief nieuws over de rok voor de man
Johji Yamamoto was met Jean-Paul Gaultier de eerste die met mannenrokken kwam maar dat is echt al 30 jaar geleden of zo.
Hoewel in het artikel wordt gesproken over "catwalks 2012" zijn de foto's niet nieuw. Wel leuk.
Dat neemt niet weg dat ik benieuwd ben naar de mannenmodeshows. Dat wordt weer zoeken...
Hoewel in het artikel wordt gesproken over "catwalks 2012" zijn de foto's niet nieuw. Wel leuk.
Dat neemt niet weg dat ik benieuwd ben naar de mannenmodeshows. Dat wordt weer zoeken...
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Re: positief nieuws over de rok voor de man
De aanleiding zijn de modeshows van 2012, maar de foto's zijn volgens mij al van eerdere datum, zoals Jan terecht opmerkt. Benieuwd dus wat de modeshows gaan brengen. We houden het in de gaten!
De getoonde outfits vind ik over het algemeen overigens mooi. Kayne West ziet er cool uit, al zou ik het zelf niet zo snel aantrekken. De creaties van Yohji Yamamoto zijn meer mijn stijl. Die met die hoed vind ik wel gaaf. Die erboven met de pet een beetje Mao-achtig. De rok is wel mooi, maar de jas en de pet doen me teveel aan het communisme denken. Die lange zwarte rokken van Rick Owens vind ik ook wel cool.
De getoonde outfits vind ik over het algemeen overigens mooi. Kayne West ziet er cool uit, al zou ik het zelf niet zo snel aantrekken. De creaties van Yohji Yamamoto zijn meer mijn stijl. Die met die hoed vind ik wel gaaf. Die erboven met de pet een beetje Mao-achtig. De rok is wel mooi, maar de jas en de pet doen me teveel aan het communisme denken. Die lange zwarte rokken van Rick Owens vind ik ook wel cool.
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)