Mode in Strasbourg
Mode in Strasbourg
Ik weet niet hoe die Fransen het doen, maar alweer een Fransman in de picture tijdens zo'n vrije modeshow:
http://lamodeastrasbourg.blogspot.com/2 ... looks.html
http://lamodeastrasbourg.blogspot.com/2 ... looks.html
een fervent rokdrager
Re: Mode in Strasbourg
Oui, ze timmeren wel wat meer aan de weg.
Hoewel....Vandaag weer mijn nepkilt geshowd op de AH-catwalk en weer twee jongetjes voorgelicht dus ik laat mij evenmin onbetuigd.
Met dit weer ben ik niet uit de rok te slaan: Morgen in rok naar de tandarts en woensdag een afspraak in Breda.
Als de weersvoorspellingen kloppen kunnen de broeken voorlopig in de kast blijven.
Hoewel....Vandaag weer mijn nepkilt geshowd op de AH-catwalk en weer twee jongetjes voorgelicht dus ik laat mij evenmin onbetuigd.
Met dit weer ben ik niet uit de rok te slaan: Morgen in rok naar de tandarts en woensdag een afspraak in Breda.
Als de weersvoorspellingen kloppen kunnen de broeken voorlopig in de kast blijven.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Hoe is ’t mogelijk! Die Fransen toch! Maar ja, zij waren in de tijd van de Lodewijken al een flink eind op weg. Alleen die revolutie heeft de zaak verpest; dat krijg je als je ’t klootjesvolk recht van spreken geeft.
Terug naar de feodaliteit?
Overigens; ik ben nog steeds niet kapot van dit type man ‘in rok’.
Terug naar de feodaliteit?
Overigens; ik ben nog steeds niet kapot van dit type man ‘in rok’.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
wij zijn toch voor vrijheid van kleding voor iedereen ??willi schreef:Overigens; ik ben nog steeds niet kapot van dit type man ‘in rok’.
Laat dan deze man zich ook kleden zoals hij wil; ik ken vrouwen die zich nog slechter kleden

een fervent rokdrager
Let op je woorden Jos; als je zegt nog slechter kleden geef je aan dat je het ook een beetje slecht vindt 
Persoonlijk vind ik de man in Strassbourg het ultieme voorbeeld van de perfecte mannenrokker; nonchalant T-shirt, casual schoenen en sokken en een ontspannen smile. Zo hoort het.
Sterker, ik zou deze figuur wel op de homepage willen zien in plaats van die irritante Cory met zijn Utilikilt.
Dat andere wat meer verfijning nastrevende forumgenoten er niet kapot van zijn kan ik me voorstellen.
Die willen er hooggehakte laarsjes en een legging onder. Brrrr.

Persoonlijk vind ik de man in Strassbourg het ultieme voorbeeld van de perfecte mannenrokker; nonchalant T-shirt, casual schoenen en sokken en een ontspannen smile. Zo hoort het.
Sterker, ik zou deze figuur wel op de homepage willen zien in plaats van die irritante Cory met zijn Utilikilt.
Dat andere wat meer verfijning nastrevende forumgenoten er niet kapot van zijn kan ik me voorstellen.
Mannenkleding bestaat niet (meer), of vrouwenkleding is gewoon gephotoshopte mannenkleding.
Jos:
wij zijn toch voor vrijheid van kleding voor iedereen ??
Laat dan deze man zich ook kleden zoals hij wil; ik ken vrouwen die zich nog slechter kleden.
Jan:
Natuurlijk zijn we daar voor, maar daarom hoef ik nog niet alles mooi of acceptabel te vinden. (ik houd om te beginnen niet van snorren en baarden)
Die afgrijselijke ‘heren’schoenen met sokken bijvoorbeeld. (waarom geen leuke, sportschoenen o.i.d., of desnoods ‘platte’ enkellaarsjes)
Een legging Jan? Dat hoeft echt niet voor mij.
Jos:
wij zijn toch voor vrijheid van kleding voor iedereen ??
Laat dan deze man zich ook kleden zoals hij wil; ik ken vrouwen die zich nog slechter kleden.
Jan:
Natuurlijk zijn we daar voor, maar daarom hoef ik nog niet alles mooi of acceptabel te vinden. (ik houd om te beginnen niet van snorren en baarden)
Die afgrijselijke ‘heren’schoenen met sokken bijvoorbeeld. (waarom geen leuke, sportschoenen o.i.d., of desnoods ‘platte’ enkellaarsjes)
Een legging Jan? Dat hoeft echt niet voor mij.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Gelukkig zijn wij het regelmatig oneens, Willi. De jongeman draagt casual shoes ofwel net iets netter dan gympen en dat geeft nu net die nonchalante (of is het nongalante) look.
Platte laarsjes bij getoonde combinatie, hoe kom je erbij! Wanstaltig! Ga onmiddelijk je mond spoelen! (In dit geval vingertoppen)
Platte laarsjes bij getoonde combinatie, hoe kom je erbij! Wanstaltig! Ga onmiddelijk je mond spoelen! (In dit geval vingertoppen)
jij hebt helemaal gelijk, Jan. het was een slip of the fingersjan reijman schreef:Let op je woorden Jos; als je zegt nog slechter kleden geef je aan dat je het ook een beetje slecht vindt

Dat is een hele goede, Jan. Het lijkt me zelfs heel goed realiseerbaar, omdat de man lid is van het franse forum HeJ en we kunnen het hem dus gewoon vragen, zonder natuurlijk Wiha te passeren, die eerst accoord moet gaan.jan reijman schreef:Sterker, ik zou deze figuur wel op de homepage willen zien in plaats van die irritante Cory met zijn Utilikilt.
Ik wordt momenteel bestookt met emails uit het franstalige deel van Belgie, door de man, die overal lid (Frankrijk, Nederland en Duitsland) is en volgens mij ook nog een eigen site heeft.
Zo kwam hij van de week met een vraag uit het franse forum om deel te nemen aan een nog te komen modeshow in Parijs door drie leden, in ieder geval van het franse forum, om op die manier meer bekendheid te geven aan de rok voor de man.
Als ik meer tijd heb, zal ik kijken of ik iets meer van deze info op het forum kan zetten.
een fervent rokdrager
Jammer dat ik de Franse taal niet machtig ben en ik dus de Franse Hej site niet kan volgen. Hoewel er ook een Engelse versie is omvat dat niet de postings.
Als er ooit een modeshow komt van mannenrokken ben ik onmiddellijk beschikbaar. Dan zal ik ze laten zien dat een ouwe zak ook hip gerokt kan gaan.
Als er ooit een modeshow komt van mannenrokken ben ik onmiddellijk beschikbaar. Dan zal ik ze laten zien dat een ouwe zak ook hip gerokt kan gaan.
Laatst gewijzigd door jan op 29 sep 2011 08:18, 1 keer totaal gewijzigd.
wat ik wel eens doe is zoeken via google en zij geven vaak een acceptabele vertalingjan reijman schreef:Jammer dat ik de Franse taal niet machtig ben en ik dus de Franse Hej site niet kan volgen
een fervent rokdrager