nieuwe mannenmode met meer kleur ?
Re: nieuwe mannenmode met meer kleur ?
Je hebt meneer de stylist dus duidelijk op het verkeerde been gezet......
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Meneer de stylist is gek op vrouwenkleren, niet alleen voor vrouwen, maar ook voor zichzelf en daar wordt hij in zijn wereldje nogal mee gepest. Wellicht de reden dat hij bij het zien van Jos dacht: wegwezuh. . . .
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Is dat zo? Ik ken die hele vent niet.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
hoe je het ook bekijken wilt, hij heeft van te voren wel de tijd genomen om foto's van hemzelf met anderen, hoofdzakelijk vrouwen, te laten maken. Vermoedelijk tot groter glorie van zichzelf.
Misschien had ik zo alert moeten zijn om te vragen of hij met mij op de foto wilde, helaas ben ik af en toe niet zo alert
Hier vast een paar foto's van de modeshow:
Misschien had ik zo alert moeten zijn om te vragen of hij met mij op de foto wilde, helaas ben ik af en toe niet zo alert

Hier vast een paar foto's van de modeshow:
een fervent rokdrager
Treintje:
Je bedoelt: dat doe ik wel, maar dat kan eigenlijk niet.
Hmmm, als je daar van overtuigd bent, moet je het niet doen, zou ik denken.
Er zit dus iets tegenstrijdigs in.
Ik dacht anders dat jij soms vrij vrouwelijk gekleed de straat opgaat.Het is altijd hetzelfde liedje: De dames kunnen zich geheel mannelijk kleden, maar voor mannen is vrouwelijk kleden taboe.
Het is ongelijk verdeeld.
Je bedoelt: dat doe ik wel, maar dat kan eigenlijk niet.
Hmmm, als je daar van overtuigd bent, moet je het niet doen, zou ik denken.
Er zit dus iets tegenstrijdigs in.
Laatst gewijzigd door mikvanes op 26 sep 2011 05:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind dat jurkje op de op een na laatste foto wel apart.
Dat kun je als man toch ook prima dragen? Natuurlijk is dat wat werk als je het goed wilt doen en moet je een goed figuur hebben, maar dat laatste geldt voor vrouwen ook.
Dus ik snap al dat gejammer niet zo.
Dat kun je als man toch ook prima dragen? Natuurlijk is dat wat werk als je het goed wilt doen en moet je een goed figuur hebben, maar dat laatste geldt voor vrouwen ook.
Dus ik snap al dat gejammer niet zo.
. . . en moet je een goed figuur hebben, maar dat laatste geldt voor vrouwen ook.
Daar zeg je wat; ‘je moet een goed figuur hebben’. Oké, als man inderdaad. Maar de tientonner vrouw kan er met een gerust hart in rondhuppelen (nou ja, huppelen) zonder voor de een of andere engerd te worden uitgemaakt. Ze draagt immers gewoon (haar eigen) vrouwenkleren!
Kijk, dát is nou het ‘oneerlijke’ verschil.
Daar zeg je wat; ‘je moet een goed figuur hebben’. Oké, als man inderdaad. Maar de tientonner vrouw kan er met een gerust hart in rondhuppelen (nou ja, huppelen) zonder voor de een of andere engerd te worden uitgemaakt. Ze draagt immers gewoon (haar eigen) vrouwenkleren!
Heerlijk door blijven zeuren willi.willi schreef:. . . en moet je een goed figuur hebben, maar dat laatste geldt voor vrouwen ook.
Jij weet net zo goed als ieder ander, dat een vrouw ook rekening met haar figuur moet houden, zij het iets minder kritisch als een man in "voor vrouwen bedoelde kleding"
ben ik helemaal met je eens, jammer dat ze niet even iets meer tijd nam om voor mij te poseren. Uiteindelijk staat zij op de catwalk en ik heb de cameramikvanes schreef:Ik vind dat jurkje op de op een na laatste foto wel apart.
(of zou ze geschrokken zijn omdat ik een rok droeg

een fervent rokdrager
Beste Jos, de vrouw MOET niks. Ik zie ze met bosjes om me heen, in bikini’s, in korte zomerjurkjes, in dunne leggings. . .
O natuurlijk, ‘men’ heeft commentaar; ze zijn te dik voor die kleren!
Maar de dames trekken zich daar niets van aan en antwoorden: “wij hebben er ook recht op!”. En dan is de kous af. Want ze hebben natuurlijk gelijk; zij hebben er óók recht op!
. . . Wij niet!? . . .
O natuurlijk, ‘men’ heeft commentaar; ze zijn te dik voor die kleren!
Maar de dames trekken zich daar niets van aan en antwoorden: “wij hebben er ook recht op!”. En dan is de kous af. Want ze hebben natuurlijk gelijk; zij hebben er óók recht op!
. . . Wij niet!? . . .